Ο περισσότερος κόσμος έχει ήδη πάει διακοπές ή έστω έχει αρχίσει κάποιες εξορμήσεις. Αν όμως εσύ είσαι ακόμα στη πόλη κι ετοιμάζεσαι για τις διακοπές σου, τότε ήρθε η ώρα να μάθεις ότι υπάρχουν κάποια tips που θα σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις πριν βγεις στη παραλία. Κι όμως, προλαβαίνεις! Βάλε τις παρακάτω συνήθειες στη καθημερινότητά σου και θα δεις το σώμα σου να αλλάζει…

1.Όταν ξυπνήσετε το πρωί, πριν αρχίσετε να ετοιμάζεστε για να πάτε στη δουλειά, βγείτε και τρέξτε για 20 λεπτά ή κάντε 20 κάμψεις μέσα στο σπίτι. Αυτή �� σύντομη προπόνηση είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα, που μπορείτε να κάνετε κάθε μέρα, για να χάσετε βάρος.

qergeqrg.jpg

2.Αφού έχετε κάνει τη γυμναστική σας, συνεχίστε την ημέρα σας με τον σωστό τρόπο, παίρνοντας ένα πλούσιο πρωινό. Μια καλή επιλογή είναι να εντάξετε στο πρωινό σας γεύμα άπαχη πρωτεΐνη, όπως ασπράδια αυγών. Μελέτες έχουν δείξει, ότι όσοι τρώνε άπαχη πρωτεΐνη κατά την έναρξη της ημέρας ζυγίζουν λιγότερο.

3.Όταν φτάσετε στη δουλειά σας, μη πάρετε τον ανελκυστήρα, αλλά χρησιμοποιείστε τις σκάλες. Ανεβαίνοντας με τα πόδια θα δραστηριοποιηθείτε και θα γυμνάσετε τους γλουτούς σας.

4.Όταν έρθει η ώρα του μεσημεριανού γεύματος, μπορείτε να καλέσετε έναν συνάδελφο σας, να πάτε για ένα γρήγορο περπάτημα. Το μεσημεριανό διάλειμμα είναι μια καλή ευκαιρία, για να κινηθείτε, μετά από τόσες ώρες ακινησίας. Αν πεινάτε, δεν υπάρχει λόγος να παραγγείλετε πίτσα, αλλά μια σαλάτα με κοτόπουλο που θα σας κρατήσει χορτάτους.

5.Φροντίστε να κάνετε συχνά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το βραδινό σας όμως πρέπει να είναι χαμηλών θερμίδων. Τώρα το καλοκαίρι, μια δροσερή σαλάτα είναι ό,τι ακριβώς χρειάζεστε!

6.Το βράδυ κοιμηθείτε νωρίς. Μελέτες έχουν δείξει, ότι όσοι κοιμούνται 7 ώρες κάθε βράδυ, ζυγίζουν λιγότερο, από εκείνους που δεν ξεκουράζονται σωστά.

7.Περιορίστε το αλκοόλ. Ένα ποτήρι κρασί την ημέρα είναι αρκετό. Μην το παρακάνετε με cocktails που είναι πλούσια σε θερμίδες.

Εφαρμόστε τα πριν τις διακοπές σας και θα διαπιστώσετε πόσο γρήγορα θα αλλάξει το σώμα σας!