Οικονομικά προβλήματα, αβεβαιότητα, υποχρεώσεις και πολλοί ακόμα παράγοντες ευθύνονται για τη πεσμένη ψυχολογία μας. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά βήματα που αν τα ακουλουθήσει κανείς, ίσως βρει το δρόμο προς την πολυπόθητη… ευτυχία! Ποια είναι αυτά; Ρίξτε μια ματιά παρακάτω…
1)Ευχαριστήστε κάποιον: Το πρώτο πράγμα που θα κάνετε κάθε πρωί είναι να στέλνετε ένα μήνυμα σε κάποιον που σας ��οήθησε και να του λέτε ευχαριστώ.
2)Ξοδέψτε χρήματα για κάποιον: Ο καθηγητής του Χάρβαρντ Μίκαελ Νόρτον, συγγραφέας του «Happy Money: The Science of Smarter Spending», εξηγεί πως το να ξοδεύουμε χρήματα για χάρη κάποιου άλλου μας προφέρει περισσότερη χαρά απ' ότι να τα ξοδεύουμε για τον εαυτό μας.
3)Κάντε αγκαλιές: Έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που δίνουν ή παίρνουν 5 αγκαλιές την ημέρα είναι περισσότερο χαρούμενοι.
4)Δραστηριοποιηθείτε σε πράγματα που είστε καλοί: Αν έχετε ταλέντο στην ζωγραφική ασχοληθείτε με αυτή στον ελεύθερο σας χρόνο. Λέγεται πως όταν κάνουμε κάτι που μας ευχαριστεί, ενώ παράλληλα έχουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα μα�� κάνει ευτυχισμένους για μήνες.
tejndthn.png
5) Κάντε μικρές κινήσεις για τους άλλους: Αν ο/η σύντροφός σας σας ζητήσει να πάτε στο σουπερμάρκετ αντί γι αυτόν/η, μην αρνηθείτε. Το να κάνουμε πράγματα για τους άλλους, μας κάνει να νιώθουμε ότι προσφέρουμε και έτσι γινόμαστε χαρούμενοι.
6) Σχεδιάστε να κάνετε κάτι αστείο: Οργανώστε μια ημέρα σε ένα λούνα παρκ ή μαζευτείτε με τους φίλους σας και παίξτε επιτραπέζια. Έτσι και θα διασκεδάσετε και θα έρθετε πιο κοντά με τους αγαπημένους σας ανθρώπους.
7) Βγείτε με τους φίλους σας: Υγιής κοινωνική ζωή σημαίνει ολοκλήρωση. Περάστε χρόνο με τους φίλους σας, μοιραστείτε τις σκέψεις και με αυτό τον τρόπο δημιουργείστε πιο γερές βάσεις μεταξύ σας.Βγείτε με τους φίλους σας: Υγιής κοινωνική ζωή σημαίνει ολοκλήρωση. Περάστε χρόνο με τους φίλους σας, μοιραστείτε τις σκέψεις και με αυτό τον τρόπο δημιουργείστε πιο γερές βάσεις μεταξύ σας.
8) Πριν πέσετε για ύπνο γράψτε στο ημερολόγιο τρεις καλές πράξεις που κάνατε: Αυτή η πρακτική έχει αποδειχθεί ξανά και ξανά πως λειτουργεί. Καταγράφοντας το τι καλό κάνατε σας κάνει αυτομάτως να αισθάνεστε πλήρεις ενώ κοιμάστε με μια αίσθηση ευφορίας με την οποία ξυπνάτε κιόλας.