Τη προσοχή των καταναλωτών εφιστά η Βρετανική αστυνομία, καθώς ανακάλυψε ότι πολλά από τα προϊόντα μακιγιάζ που πωλούνται στο διαδίκτυο, είναι απομιμήσεις πασίγνωστων εταιριών. Επιτήδειοι, τα παράγουν σε υπόγεια της Ανατολικής Ευρώπης και της Κίνας, όπου επικρατούν άκρως ανθυγιεινές συνθήκες.
gfdgdg.jpg
grergreg.jpg
tyjty.jpg
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η αστυνομία του Λονδίνου με αφορμή τη καμπάνια της με τίτλο “Wake up - don’t fake up!”, τα παραποιημένα αυτά προϊόντα περιέχουν περιττώματα αρουραίων, ανθρώπινα ούρα και δηλητηριώδεις ουσίες (όπως κυάνιο), ενώ σε ψεύτικα καλλυντικά όπως eyeliner, μάσκαρα και lip gloss, εντοπίστηκαν χημικές ουσίες όπως αρσενικό, υδράργυρος και μόλυβδος σε ιδιαίτερα τοξικά επίπεδα!
Μάλιστα, κάθε χρόνο στη Μεγάλη Βρετανία ξοδεύονται τουλάχιστον 123 εκατομμύρια ευρώ σε απομιμήσεις καλλυντικών προϊόντων, ενώ αυτό το ποσό αναμένεται να αυξηθεί ότι λόγω της διευρυμένης χρήσης διαδικτυακών ιστοσελίδων πώλησης προϊόντων σε χαμηλές τιμές.
ergrgsaa.jpgghghgh.jpg
Σε μια προσπάθειά του να αφυπνίσει τους καταναλωτές, ο αστυνόμος που ανέλαβε την εν λόγω καμπάνια, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν τους πραγματικούς κινδύνους στους οποίους εκθέτουν την υγεία τους με τη χρήση των απομιμήσεων των καλλυντικών προϊόντων και έτσι αυτή την εβδομάδα καλούμε το κοινό να ξυπνήσει με το σύνθημα “Wake up - don’t fake up!”. Τα προϊόντα ομορφιάς έχουν ως στόχο να ενισχύσουν τα χαρακτηριστικά μας, ωστόσο οι απομιμήσεις μπορούν στην πραγματικότητα να φέρουν αντίθετα αποτελέσματα. Ο γενικός κανόνας μας είναι ότι αν κάτι φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, τότε πιθανότατα δεν είναι».
Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα προϊόντα αυτά δύνανται να προκαλέσουν στους αγορ��στές σοβαρές αλλεργικές αντιδράσεις καθώς και μακροχρόνια προβλήματα υγείας. Απτή απόδειξη, η νεαρή Κέιτι Μπράουν, την ιστορία της οποίας φέρνει στο φως της δημοσιότητας η Daily Mail. Η άτυχη κοπέλα, αφού παρήγγειλε από το διαδίκτυο κάποια καλλυντικά, είδε τα βλέφαρά της να πρήζονται σε ανησυχητικό βαθμό (όπως βλέπετε στη παρακάτω φωτογραφία).
rgrgrgreg.jpgrrrr.jpg
«Κατάλαβα ότι πρόκειται για απομίμηση από τη στιγμή που το άνοιξα. Η συσκευασία ήταν ελαφρώς διαφορετική και ο καθρέφτης ήταν λίγο θολός», μαρτυρά η καταναλώτρια.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι μολονότι τους τελευταίους 18 μήνες έχουν ανασταλεί πάνω από 5.500 ιστοσελίδες για πώληση πλαστών προϊόντων καλλωπισμού, οι επιτήδειοι συνεχίζουν να τα παρασκευάζουν και να ψάχνουν τρόπους να τα προωθήσουν στους ανυποψίαστους καταναλωτές!