Το καλοκαίρι είναι πια προ των πυλών, οι θερμοκρασίες έχουν ανέβει για τα καλά και οι περισσότεροι ετοιμάζονται να βγουν στις παραλίες (όσοι δεν το έχουν ήδη κάνει δηλαδή). Αν εσύ που διαβάζεις τώρα αυτό το post προβληματίζεσαι για την εμφάνισή σου στη πλαζ, δεν έχεις παρά να διαβάσεις προσεκτικά και να υιοθετήσεις τις παρακάτω συμβουλές για το σώμα σου. Έτοιμος/ή; Ρίξε μια ματιά παρακάτω…

1.Σωστή διατροφή: Το Α και το Ω. Ήρθε η ώρα να καταναλώσεις περισσότερη πρωτεΐνη, να περιορίσεις τους υδατάνθρακες και τις λευκές τροφές (ζάχαρη, αλάτι, αλεύρι κλπ), να ΚΟΨΕΙΣ τα γλυκά (μια πλάκα μαύρης σοκολάτας αρκεί), να βάλεις στη ζωή σου τα τρόφιμα ολικής άλεσης, να κάνεις ΣΥΧΝΑ και ΜΙΚΡΑ γεύματα και τέλος να σταματήσεις την κατανάλωση αναψυκτικών και junk food.

2.Πολύ νερό: Τουλάχιστον 1,5 λίτρο την ημέρα! Θα σε ενυδατώσει και θα αποβάλει τις τοξίνες από τον οργανισμό σου.

3.Πίνε χυμούς: Είναι πλούσιοι σε βιταμίνες και σε χορταίνουν. Αποτέλεσμα; Αποφεύγεις τα ανούσια τσιμπολογήματα! Δώσε ψήφο εμπιστοσύνης στα green smoothies-Θα μας θυμηθείς!

4.Αποτοξίνωση: Κάθε πρωί πίνε ένα ποτήρι ζεστό/χλιαρό νερό με λεμόνι. Τα οφέλη του όπως σου έχουμε ξαναπεί είναι πολλά.

5.Κάνε ΕΝΤΑΤΙΚΗ γυμναστική: Ξέρουμε, για τους περισσότερους από εσάς η άσκηση είναι μια βαρετή κι επίπονη διαδικασία. Αλλά επειδή… no pain no gain, πρέπει να βρεις την γυμναστική εκείνη που σου φαίνεται διασκεδαστική και να την κάνεις αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς σου. Άλλωστε, η γυμναστική δεν κάνει καλό μόνο στο σώμα, αλλά και στο πνεύμα. Θα εκτονώνεσαι και θα γεμίζεις ενέργεια! Extra Tip: Όσο πλησιάζει το καλοκαίρι φρόντισε να κάνεις περισσότερο αερόβιο για να… χάσεις πόντους! Αν πάλι, έχεις δοκιμάσει τα πάντα και πάλι δεν βρίσκεις κάτι που να σου αρέσει, προτίμησε το τρέξιμο ή έστω το περπάτημα. Είκοσι λεπτά τη μέρα αρκούν για να ενεργοποιηθεί έστω και στο ελάχιστο ο μεταβολισμός!

6.Περιόρισε το αλκοόλ: Ναι, το ξέρουμε ότι το δροσιστικό κοκτέιλ στο καλοκαιρινό μπαράκι είναι πιο απολαυστικό από το λευκό κρασί, ωστόσο έχει ΠΟΛΛΕΣ παραπάνω θερμίδες. Αν λοιπόν θέλεις να το απολαύσεις, κάντ’ το μια στο τόσο. Τις υπόλοιπες φορές περιορίσου στο ανθρακούχο νερό με λεμόνι ή στο λευκό κρασάκι.

7.Δείπνο έως τις εννέα το βράδυ: Από εκείνη την ώρα και μετά ο μεταβολισμός δεν κάνει καύσεις. Τι σημαίνει αυτό; Ό,τι τρως αποθηκεύεται στο σώμα σου σαν λίπος.

8.Κοιμήσου αρκετά: Ο ύπνος ομορφαίνει, ξεκουράζει και.. αδυνατίζει. Εσύ το ξέρεις ότι ακόμα και κατά τη διάρκεια του ύπνου καις θερμίδες; Άσε που όταν κοιμάσαι βρίσκεσαι εκ των πραγμάτων μακριά από το ψυγείο και ως εκ τούτου από το τσιμπολόγημα!

9.Πες ναι στο υγιές μαύρισμα-προστάτεψε το δέρμα σου: Ωραία εμφάνιση στη παραλία χωρίς ηλιοκαμένη επιδερμίδα δεν γίνεται. Ωστόσο, επειδή η υγεία είναι πάνω από όλα κι επειδή είναι πολύ σημαντική η προστασία της επιδερμίδας μας, σου προτείνουμε να αφήσεις τα λάδια μαυρίσματος και να φοράς ΠΑΝΤΑ αντηλιακό σε πρόσωπο και σώμα και μάλιστα με υψηλό δείκτη προστασίας. Γιατί ποιος είπε ότι δεν μαυρίζουμε με το αντηλιακό;

10. Πράσινο τσάι και πάλι πράσινο τσάι: Αντικατάστησε το καφέ σου με πράσινο τσάι! Είναι διουρητικό, αντιοξειδωτικό, απολαυστικό και βελτιώνει την εγκεφαλική λειτουργία. Πιες το ζεστό ή κρύο!