Δεν είναι λίγες οι γυναίκες που εν όψει καλοκαιριού, ψάχνουν τη μαγική δίαιτα που θα τις αδυνατίσει. Ωστόσο, το μυστικό δεν βρίσκεται σε καμία δίαιτα, αλλά στο συνδυασμό σωστής διατροφής και άσκησης. Βέβαια, υπάρχουν ορισμένα tips που βοηθ��ύν στο αδυνάτισμα.

Ρίξτε μια ματιά παρακάτω…

-Πιείτε χυμό: Ανακατέψτε τον αγαπημένο σας χυμό με μπόλικο ανθρακούχο νερό. Με αυτό το μικρό τρικ, θα γλυτώσετε έως και 85 θερμίδες ανά ποτήρι. Μπορεί ο αριθμός να σας φαίνεται μικρός, αλλά μεταφράζεται σε περίπου 2,5 κιλά τον χρόνο.

-Μιλήστε παράλληλα: Κι όμως μπορείτε να αδυνατίσετε ενώ μιλάτε στο τηλέφωνο, όταν βάζετε πλυντήριο, όταν καθαρίζετε το μπάνιο αλλά κι όταν ποτίζετε τις γλάστρες σας! Συνδυάστε την ομιλία με κάποια από τις παραπάνω δραστηριότητες για να κάψετε περίπου 80 θερμίδες μέσα σε 30 δευτερόλεπτα.

-Διαβάστε καλύτερα την ετικέτα: Με την πρώτη ματιά, ένα σνακ, όπως η αγαπημένη σας γκοφρέτα με σοκολάτα, φαίνεται να δίνει 220 θερμίδες. Αν κοιτάξετε καλύτερα όμως την ετικέτα, μπορεί να ανακαλύψετε ότι το σνακ που λιγουρεύεστε αντιστοιχεί σε 2 ή περισσότερες μερίδες κι άρα ανάλογες θερμίδες. Θυμηθείτε ότι το σήμα με τις διατροφικές πληροφορίες περιέχει τα στοιχεία ανά διατροφική μερίδα, και όχι ανά συσκευασία (που μπορεί να περιέχει 2 ή περισσότερες μερίδες του εν λόγω σνακ).

-Πιείτε πράσινο τσάι πριν την άσκηση: Η τετεΐνη που περιέχει απελευθερώνει τα λιπαρά οξέα, με αποτέλεσμα να καίτε λίπος ευκολότερα. Παράλληλα, οι πολυφαινόλες που περιέχει το πράσινο τσάι σας βοηθούν να αδυνατίσετε μιας και αυξάνουν τις μεταβολικές καύσεις.

-Προτιμήστε το λάδι αντί για το βούτυρο: Αντί να αλείψετε μια φέτα ψωμί με βούτυρο, προτιμήστε να την ραντίσετε με ελαιόλαδο. Είναι πολύ πιο υγιεινό και παράλληλα δίνει 52 θερμίδες λιγότερες από το βούτυρο. Με άλλα λόγια, αυτή η τακτική ισοδυναμεί με σίγουρο αδυνάτισμα.