Οι περισσότεροι άνθρωποι δυσκολεύονται να απαλλαγούν από τα παραπανήσια κιλά διότι ο μεταβολισμός τους δεν κάνει καύσεις. Αν ανήκεις και εσύ σε αυτούς και δεν ξέρεις τον τρόπο με τον οποίο θα καταφέρεις να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου, ρίξε μια ματιά στα παρακάτω tipsΘα σου φανούν πολύ… χρήσιμα!
-Ξύπνα νωρίτερα το πρωί και βγες για περπάτημα ή τζόκινγκ. Μελέτες έχουν δείξει, ότι μια έντονη προπόνηση, ιδίως τις πρωινές ώρες, μπορεί να συμβάλει ώστε να κάψεις περίπου 200 θερμίδες και να ενεργοποιήσεις τον μεταβολικό ρυθμό. Μπορείς να κάνεις 60 δευτερόλεπτα γρήγορο τρέξιμο, ποδηλασία, ή ελλειπτικό, με μια περίοδο ανάπαυσης και να επαναλάβεις για 25 λεπτά. Με αυτό τον τρόπο θα έχεις κάψει λίπος και θα έχεις δυναμώσει τη μυϊκή σου μάζα.
-Πιες ζεστό νερό με λεμόνι. Όπως σου έχουμε ξαναγράψει, οι ευεργετικές ιδιότητες του ροφήματος αυτού είναι πολλές!
-Φάε ένα υγιεινό πρωινό. Συνόδευσέ το με ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι ή ένα φλιτζάνι καφέ (σκέτο). Σε περίπτωση που θες να προσθέσεις ζάχαρη, προτίμησε τη στέβια.
-Κατά τη διάρκεια της δουλειάς, κάνε ένα διάλειμμα και σήκω από το γραφείο σου. Μια μελέτη στην Εφημερίδα της Φυσικής Δραστηριότητας & Υγείας έδειξε, ότι όσοι σηκωνόντουσαν ανά τακτά χρονικά διαστήματα ενώ βρισκόντουσαν στη δουλειά, έκαψαν περισσότερες θερμίδες, από εκείνους που ήταν συνέχεια καθιστοί. Σε κατάσταση ηρεμίας έκαψαν 1,36 θερμίδες ανά λεπτό! Μολονότι δεν ακούγεται πολύ δελεαστικό, σημασία έχει το συνολικό ποσό των θερμίδων που κάηκαν κατά τη διάρκεια της ημέρας.
-Αν το απόγευμα έχεις λιγούρα, πες ναι σε ένα κομμάτι μαύρη σοκολάτα. Σε μια μελέτη από Ελβετούς και Γερμανούς ερευνητές, οι συμμετέχοντες έτρωγαν περίπου 30 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας την ημέρα για δύο εβδομάδες και είχαν χαμηλότερα επίπεδα των ορμονών του στρες και ο μεταβολισμός τους δούλευε καλύτερα. Και αυτό πάντα σε σχέση με εκείνους που κατανάλωναν άλλα γλυκά. Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί το στρες μπορεί να δυσκολέψει την απώλεια κιλών, ενώ τα φλαβονοειδή που βρίσκονται στο κακάο, παίζουν ρόλο στη ρύθμιση του μεταβολισμού.
-Το απόγευμα φρόντισε να βρεις λίγο χρόνο για γυμναστική. Η άσκηση είναι το παν!
-Κάνε μικρά και τακτικά γεύματα (ιδανικά κάθε τρεις ώρες).
-Βάλε τα αμύγδαλα στη διατροφή σου ως σνακ. Έχουν πολύ ασβέστιο κι είναι εξαιρετικά χορταστικά.
-Πίνε πολύ νερό (έως και 1,5 λίτρο την ημέρα).