​Θέλετε να κερδίσετε τη μάχη με το χρόνο; Μην στραφείτε σε μπότοξ και επεμβάσεις! Η λύση είναι στη… κουζίνα σας! Ναι, ναι καλά ακούσατε. Δείτε παρακάτω τις τροφές που υπόσχονται να σας κρατήσουν για πάντα νέα και όμορφη!

1.Πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι είναι η πηγή της νεότητας για το δέρμα. Έρευνες δείχνουν ότι οι πολυφαινόλες του πράσινου τσαγιού, βοηθάνε στην ανανέωση των κυττάρων του δέρματος, και αυτό μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση του δέρματος, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των ρυτίδων. Μια μελέτη του 2011 που δημοσιεύθηκε στο The Journal of Nutrition υποστηρίζει ότι, όσοι έπιναν ένα τσάι πλούσιο σε πολυφαινόλες κάθε μέρα για 12 εβδομάδες, είχαν μια επιδερμίδα πιο λεία και πιο ενυδατωμένη, από εκείνους που το απέφυγαν. Οι ερευνητές βρήκαν επίσης, ότι το τσάι αυξάνει τη ροή του αίματος και του οξυγόνου στο δέρμα. Για να φαίνεστε άρα, πιο νέες αρχίστε να πίνετε τσάι με λίγο λεμόνι.

2.Λιπαρά ψάρια. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα ψάρια, όπως στον σολομό και στις σαρδέλες, έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, που ενυδατώνουν την επιδερμίδα. Επίσης, τα ωμέγα 3 λιπαρά βελτιώνουν την ελαστικότητα του δέρματος και περιέχουν μαγνήσιο, το οποίο βελτιώνει τη ροή του αίματος, δίνοντάς σας μια υγιή λάμψη.

3.Καρύδια Βραζιλίας. Για την αντιμετώπιση της κουρασμένης επιδερμίδας, αρχίστε να τρώτε καρύδια Βραζιλίας. Το σελήνιο που βρίσκεται σε αυτούς τους ξηρούς καρπούς, διατηρεί την ελαστικότητα του δέρματος και καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες βλάπτουν τα κύτταρα και επιταχύνουν τη γήρανση.

4.Σπανάκι. Η βιταμίνη C, η οποία βρίσκεται στο σπανάκι, βοηθάει στην οικοδόμηση του κολλαγόνου, το οποίο κρατά το δέρμα σφριγηλό και χωρίς ρυτίδες. Ως αντιοξειδωτικό, η βιταμίνη C καταπολεμά επίσης, τις ελεύθερες ρίζες που μπορούν να μειώσουν το κολλαγόνο. Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, συμπεριλαμβανομένων το σπανάκι, το κατσαρό λάχανο και τα σέσκουλα, περιέχουν επίσης, πολύ νερό, το οποίο βοηθά στην ενυδάτωση της επιδερμίδα σας.

5.Ακτινίδια. Αυτά τα μικρά πράσινα φρούτα είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων της βιταμίνης C, η οποία μειώνει τη φλεγμονή. Μια μελέτη του 2007 που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Clinical Nutrition διαπίστωσε, ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνη, είχαν νεανικό δέρμα με λιγότερες ρυτίδες και λιγότερη ξηρότητα.