Το αβοκάντο δεν είναι μόνο ένα δροσιστικό και νόστιμο φρούτο, αλλά επίσης και ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και πολύ ωφέλιμο για την υγεία.

Το αβοκάντο περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθάνε στη διατήρηση των υγιών επιπέδων χοληστερόλης. Σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, όταν τα μονοακόρεστα λίπη καταναλώνονται με μέτρο, σε αντικατάσταση των κορεσμένων και τραν�� λιπαρών, μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της κακής (LDL) χοληστερόλης και κατ επέκταση στην καλή υγεία της καρδιάς.

Φάτε αβοκάντο για υγιή μάτια. Τα καροτενοειδή, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, βρίσκονται σε πολλά φρούτα, όπως και στο αβοκάντο. Και οι δύο αυτές ουσίες, έχει αποδειχθεί ότι συμβάλουν στην υγεία των ματιών και μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας, η κύρια αιτία απώλειας της όρασης καθώς γερνάμε.

Το αβοκάντο συνιστάται στη δίαιτα DASH, μια δίαιτα που βοηθάει τη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Αυτό το φρούτο είναι μια καλή πηγή καλίου, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Και μελέτες έχουν δείξει, ότι όταν το αβοκάντο καταναλώνεται στη θέση των άλλων λιπαρών ουσιών (όπως το βούτυρο και τη μαγιονέζα), μπορεί να συμβάλει στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.

Επίσης, το αβοκάντο έχει αντιοξειδωτικές ουσίες που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και επιβραδύνουν τη διαδικασία του γήρατος. Η βιταμίνη Β6 που περιέχεται σε αυτό φρούτο μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου και γενικά οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β καταπολεμάνε στο στρες και τις παθήσεις που προέρχονται από την οξείδωση των ελευθέρων ριζών.

Μπορείτε όμως να τρώτε όσο θέλετε; Δεν χρειάζεται να καταναλώνετε υπερβολικές ποσότητες αβοκάντο, για να πάρετε τις ευεργετικές του ιδιότητες. Όπως όλα τα τρόφιμα, έτσι και το αβοκάντο, πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο, ώστε να μην προκαλέσει αύξηση του σωματικού βάρους.