Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η σοκολάτα μπορεί να είναι μέρος μιας υγιεινής διατροφής. Έτσι, εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, δεν υπάρχει καμία ανάγκη να στερηθείτε τις αγαπημένες σας απολαύσεις. Απλά, πρέπει να μάθετε, να διαχειρίζεστε σωστά τις θερμίδες που καταναλώνετε, έτσι ώστε να κρα��ήσετε μια ισορροπία και να χάσετε κιλά. Μέρος λοιπόν του διατροφικού σας προγράμματος μπορεί να είναι και η σοκολάτα.

-Πόσες θερμίδες έχει μια σοκολάτα;

Αν μάθετε τις θερμίδες που έχει η σοκολάτα που σας αρέσει, τότε θα μπορέσετε να την εντάξετε στη δίαιτα σας, κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές. Οι θερμίδες εξαρτώνται από το είδος της σοκολάτας. Για παράδειγμα 100 γραμμάρια σοκολάτα γάλακτος έχει περίπου 600 θερμίδες, ενώ μια κουβερτούρα έχει 500 θερμίδες. Όμως, αν περιέχει και ξηρούς καρπούς, οι θερμίδες αυξάνονται. Άρα, καλό είναι κάθε φορά που παίρνετε μια σοκολάτα, να κοιτάτε και τα συστατικά της, ώστε να γνωρίζετε πόσες θερμίδες θα πάρετε.

-Η σοκολάτα και η δίαιτα πάνε μαζί;

Μπορείτε να φάτε σοκολάτα και να χάσετε κιλά; Κι όμως μπορείτε. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να μετράτε τις θερμίδες που έχετε πάρει όλη την ημέρα. Επίσης, μια άλλη λύση είναι να φάτε ένα μικρό κομμάτι ή να επιλέξετε σκούρα σοκολάτα που έχει λιγότερες θερμίδες και με αυτόν τον τρόπο θα ικανοποιηθούν οι πόθοι σας για κάτι γλυκό.

Ακόμα, μπορείτε να πιείτε ένα φλιτζάνι κακάο με άπαχο γάλα και θα έχετε πάρει μια πλούσια γεύση από το αγαπημένο σας γλυκό. Αυτό που δεν πρέπει να κάνετε είναι να έχετε μπροστά σας μια ολόκληρη σοκολάτα, γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι θα την φάτε όλη.

Αντ’ αυτού κόψτε την σε μικρά κομμάτια και μοιράστε τα σε σακουλάκια, ώστε να τα καταναλώνετε σε μικρή ποσότητα κάθε φορά. Τέλος, να κρατάτε τα γλυκά σε ένα δυσπρόσιτο μέρος μέσα στο σπίτι, για να μην υποκύπτετε συνέχεια στον πειρασμό. Αν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές, είναι βέβαιο ότι δεν θα χρειαστεί να αποχωριστείτε την αγαπημένη σας σοκολάτα!