Είστε σε διαδικασία απώλειας κιλών; Θέλετε να αδυνατίσετε, χωρίς να πάρετε αργότερα πίσω τα κιλά που χάσατε; Αν η απάντηση είναι θετική, τότε διαβάστε προσεκτικά τα παρακάτω tips και σας εγγυόμαστε ότι θα δείτε διαφορά!

1.Συνδυασμός σωστής διατροφής κι άσκησης: Το Α και το Ω. Η γυμναστική από μόνη της δεν αρκεί. Το 70% της αλλαγής που θέλετε να δείτε στο σώμα σας, προέρχεται από μια υγιεινή κι ισορροπημένη διατροφή με μικρά και συχνά γεύματα για να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σας και έτσι όταν γυμνάζεστε να κάνετε περισσότερες καύσεις. Προσοχή: Μην παραλείπετε ΠΟΤΕ το πρωινό! Σας χαρίζει ενέργεια για όλη την ημέρα και σας κρατά χορτάτους.

2.Πιείτε πολύ νερό: Τουλάχιστον 1,5 λίτρο την ημέρα.

3.Αντικαταστήστε τα αναψυκτικά με πράσινο τσάι: Είναι διουρητικό και αντιοξειδωτικό!

4.Κόψτε τις λευκές τροφές: Αλεύρι, αλάτι, ζάχαρη κλπ. Δεν χρειάζεται να κόψετε εντελώς τον υδατάνθρακα. Αρκεί, να προτιμάτε τροφές ολικής άλεσης. Βέβαια, όσο σπανιότερα τρώτε ψωμί και ζυμαρικά τόσο το καλύτερο.

5.Πείτε ναι στις σαλάτες: Είναι χορταστικές και δεν έχουν πολλές θερμίδες. Προσοχή στα dressings! Συνήθως οι σάλτσες που έχουν οι σαλάτες σε εστιατόρια έχουν αρκετή ζάχαρη.

6.Έχετε λιγούρες; Φάτε λίγη μαύρη σοκολάτα, όχι γλυκά!

7.Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας: Εκτός από τη γυμναστική που θα επιλέξετε να κάνετε (τουλάχιστον 3 φορές τη βδομάδα για να αδυνατίσετε και να «σφίξετε»), πρέπει να κινήστε όσο περισσότερο μπορείτε στη καθημερινότητά σας. Για παράδειγμα, προτιμήστε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ και περπατήστε αντί να πάρετε αυτοκίνητο για τις κοντινές αποστάσεις. Μικρές αλλαγές που όμως κάνουν τη διαφορά!

8.Κοιμηθείτε όσο νωρίτερα μπορείτε: Έτσι, θα αποφύγετε τις νυχτερινές διατροφικές ατασθαλίες! Επίσης, μελέτες υποστηρίζουν ότι εάν κοιμάστε περισσότερο, θα ζυγίζετε λιγότερο. Δοκιμάστε το!