Μήπως συγκαταλέγεστε σε εκείνους που αργά το βράδυ κάνουν επιδρομές στο ψυγείο και δεν σταματούν να τσιμπολογούν θερμιδικές «βόμβες»; Αν ναι, ήρθε η ώρα να τις σταματήσετε!

Μελέτες δείχνουν, ότι όσοι τρώνε αργά το βράδυ καταναλώνουν κατά μέσο όρο 400 θερμίδες παραπάνω, από εκείνους που δεν το κάνουν. Δεν είναι όμως, μόνο ο αριθμός των θερμίδων. Σημαντικό ρόλο παίζει και το είδος του βραδινού φαγητού που συνήθως είναι σνακ πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη.

Πως άραγε θα μπορέσετε να σταματήσετε την νυχτερινή υπερφαγία;

-Καταρχήν, πολλοί από εσάς είστε τόσο απασχολημένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας που παραλείπετε το πρωινό ή το μεσημεριανό γεύμα. Άρα μέχρι το βράδυ έχετε στη κυριολεξία λιμοκτονήσει! Επίσης, ενώ έχετε φάει το βραδινό σας γεύμα, έχετε τη συνήθεια να τσιμπολογάτε κάτι μπροστά στη τηλεόραση, με αποτέλεσμα να πάρετε αρκετά κιλά, χωρίς να το καταλάβετε. Δεν χρειάζεται να διακόψετε, απότομα αυτή σας τη ρουτίνα, αλλά μπορείτε να αρχίσετε να τσιμπάτε κάτι υγιεινό, όπως είναι καρότα και αγγούρια.

-Μην ξεχνάτε να πίνετε αρκετά υγρά μέσα στην ημέρα. Αν είστε ενυδατωμένοι, θα μειωθούν οι νυχτερινές σας λιγούρες.

-Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες πρωινό, που να περιέχει πρωτεΐνη και φυτικές ίνε��, γιατί θα σας κρατήσει χορτάτους για αρκετές ώρες. Επίσης, ένα υγιεινό πρωινό θα αυξήσει τα επίπεδα λεπτίνης, μιας ορμόνης που δημιουργεί το αίσθημα πληρότητας.

-Αν ο πειρασμός για να τρώτε αργά το βράδυ είναι συχνός, προσπαθήστε να δημιουργήσετε νέες συνήθειες, για να αντικαταστήσετε αυτή σας την ανάγκη. Μια χρήσιμη στρατηγική για να μην ανοίξετε το ψυγείο αργά το βράδυ, είναι αφού έχετε τελειώσει το δείπνο, να πλύνετε τα πιάτα και να απομακρυνθείτε από τη κουζίνα, σβήνοντας τα φώτα. Εάν η κουζίνα σας έχει πόρτα, κλείστε την, ώστε να δώσετε σήμα στον εγκέφαλο ότι αυτό το δωμάτιο είναι πλέον κλειστό για την υπόλοιπη νύχτα.

-Τέλος, φροντίστε να κοιμηθείτε όσο πιο νωρίς μπορείτε! Ο ύπνος θα σας κρατήσει μακριά από τις νυχτερινές διατροφικές ατασθαλίες και θα κάψει και τις ήδη προσλαμβάνουσες θερμίδες!