​Επειδή η όρεξη ανοίγει μετά την κόπωση…, θα έχετε αναρωτηθεί ποιες τροφές πρέπει να καταναλώσετε μετά την άσκηση.

Δεν είναι λίγες οι φορές όμως, που μετά το γυμναστήριο θέλουμε να ανοίξουμε το ψυγείο και να φάμε ότι υπ��ρχει μέσα σ’ αυτό! Μετά τη γυμναστική, καλό είναι να καταναλωθούν τροφές, οι οποίες θα συμβάλλουν στην ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος και θα δώσουν ενέργεια στο σώμα… χωρίς extra θερμίδες.

1. Μπανάνα: Διαθέτει όλους εκείνους τους υδατάνθρακες που συμβάλλουν στην αναπλήρωση του γλυκογόνου.

B6CABD58FF936B34DFC4E2877EB0E4DF.jpg
2. Ξηροί καρποί: Δίνουν ενέργεια και την πρωτεΐνη που χρειάζεται ο οργανισμός μετά από μια έντονη προπόνηση.

ksiroikarpoi.jpg
3. Ακτινίδιο: Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, αντιοξειδωτικά και κάλιο. Ότι χρειάζεται το μυϊκό σύστημα για να αναρρώσει.

aktinidia.jpg
4. Γλυκοπατάτα: Περιέχει τις βιταμίνες Β6, C και D, κάλιο και το μαγνήσιο, αλλά και οι υδατάνθρακες. Μια καλή επιλογή για να αναπληρωθεί η ενέργεια που χρειάζεται το σώμα.

Sweet-potatoes-001.jpg