Τα οφέλη του τρεξίματος είναι πολλά και γνωστά. Περιληπτικά, θα λέγαμε ότι το τρέξιμο αποτελεί τη καλύτερη αερόβια άσκηση, κάνει καλό στο κυκλοφορικό σύστημα, εφοδιάζει το σώμα με ευεξία και τέλος, συμβάλει σημαντικά στη μείωση του βάρους.

Το ερώτημα που ταλανίζει, ωστόσο, πολλούς είναι το εξής: Τελικά πρέπει να τρώμε ή όχι πριν το τρέξιμο; Ε λοιπόν ήρθε η ώρα να μάθετε, ότι το αν θα προπονηθείτε με άδειο ή γεμάτο στομάχι εξαρτάται από τον λόγο που θέλετε να τρέξετε!

Κάποιοι ειδικοί ισχυρίζονται ότι είναι λάθος να τρέχει κάποιος με γεμάτο στομάχι, γιατί μπορεί να προκαλέσει έμφραγμα. Από αυτό εσείς πρέπει να κρατήσετε ότι δεν πρέπει να είστε φουσκωμένοι. Όταν μιλάμε για φαγητό πριν την προπόνηση εννοούμε για ένα ελαφρύ snack που απλώς έχει καλύψει την ανάγκη σας για φαγητό.

Σύμφωνα με μία μελέτη, έχει αποδειχθεί ότι όταν κάποιος καταναλώνει φαγητό μία ώρα μετά το τρέξιμο, μπορεί να ελέγξει την πείνα του καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Μια άλλη μελέτη, διαπίστωσε ότι τρώγοντας πρωινό μια ώρα πριν από το τρέξιμο, βοηθάει τους δρομείς να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχουν ιδιαίτερη όρεξη για φαγητό.

Παράλληλα ενώ τα snacks που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, σας χαρίζουν αντοχή και σας βοηθάνε να κάψετε περισσότερες θερμίδες, έχει διαπιστωθεί πολλές φορές ότι μπορεί να προκαλέσουν γαστρεντερικά προβλήματα, όταν καταναλώνονται πριν την προπόνηση.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να συμβουλευτείτε τον γυμναστή σας!