​Πολλοί είναι οι άνθρωποι σήμερα που είτε λόγω στρες, είτε λόγω υπερέντασης μετά από μια δύσκολη ημέρα, έχουν αυπνίες. Άλλοι πάλι, μολονότι καταφέρνουν να κοιμηθούν, ξαφνικά ξυπνούν και μετά δεν μπορεί να τους πάρει και πάλι εύκολα ο ύπνος. Σε όποια κατηγορία κι αν ανήκετε, μέσω αυτού του post θα βοηθηθείτε, αφού παρακάτω θα δείτε tips για να σας πάρει εύκολα ο ύπνος!

#1. Βάλτε όσο το δυνατόν λιγότερα φώτα. Το φως είτε προέρχεται από την ήλιο, είτε από μια λάμπα, σας κρατάει ξύπνιους. Έτσι, εάν έχετε ξυπνήσει τη νύχτα και θέλετε να σας πάρει πάλι γρήγορα ο ύπνος, θα πρέπει να σβήστε όλα τα φώτα που έχετε τυχόν αφήσει αναμμένα.

#2. Βιβλίο! Αν δυσκολεύεστε να ξανακοιμηθείτε, τότε πιάστε το κοντινότερο βιβλίο ή περιοδικό και αρχίστε να διαβάζετε. Το σίγουρο είναι ότι θα κοιμηθείτε πάλι, χωρίς να το καταλάβετε. Και πάλι, φροντίστε να κρατήσετε την έκθεση σας στο φως, στο ελάχιστο.

#3. Μείνετε ανάσκελα ή μπρούμυτα, ανάλογα με το ποια θέση προτιμάτε. Αν ξυπνήσετε ξαφνικά, το βράδυ και σηκωθείτε ή καθίσετε επάνω στο κρεβάτι για μεγάλο χρονικό διάστημα, το σώμα σας είναι πιο πιθανό να το ερμηνεύσει αυτό ως έναν λόγο, για να μείνετε ξύπνιοι.

#4. Μην φάτε τίποτα. Ίσως να νομίζετε ότι εάν φάτε μια μπουκιά, θα σας φέρει και πάλι υπνηλία. Αλλά, στην πραγματικότητα, ένα σνακ τα μεσάνυχτα θα μπορούσε να προκαλέσει περισσότερες διακοπές του ύπνου. Αν ξυπνήσετε και θέλετε να φάτε κάτι, τότε καλό είναι να αντισταθείτε στην κάλεσμα της πείνας.

#5. Χαλάρωση express! Μια άλλη λύση για να σας ξαναπάρει ο ύπνος, είναι να μάθετε μια τεχνική χαλάρωσης, ώστε να μειώσετε την ένταση των μυών και να χαλαρώσετε το σώμα σας. Κρατώντας σε ένταση στους μύες, πάνε σήματα στον εγκέφαλό σας, ότι πρέπει να παραμείνει σε εγρήγορση. Ενώ από την άλλη πλευρά, η συνειδητή μείωση των μυών, επισημαίνει ότι ήρθε η ώρα να κοιμηθείτε.