Τα μάθατε τα νέα; 42 γραμμάρια αμύγδαλα ημερησίως βοηθούν αποτελεσματικά στην επιθυμητή συρρίκνωση της «κοιλίτσας» και επιπλέον κάνουν καλό στην καρδιά! Όχι, δεν το λέμε εμείς, αλλά Αμερικαν��ί ερευνητές, σύμφωνα με τους οποίους αυτή η μικρή ποσότητα αμυγδάλων όχι μόνο συμβάλλει στην απόκτηση επίπεδης κοιλιάς, αλλά απομακρύνει και παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου.

«Η αντικατάσταση τροφών και σνακ υψηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες με αμύγδαλα, όχι μόνο μείωσε τον καρδιαγγειακό κίνδυνο, αλλά αισθητά και το κοιλιακό λίπος», εξηγεί η ερευνήτρια, Κλερ Μπέριμαν από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια που έκανε την έρευνα.

Μάλιστα, η ίδια συμπλήρωσε πώς ενδεχομένως να αποτελούν απλό τρόπο που βοηθά στην καταπολέμηση της έναρξης μεταβολικών και καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Η έρευνα διήρκεσε 12 εβδομάδες και πραγματοποιήθηκε σε 52 υπέρβαρους ενήλικες μ�� υψηλή χοληστερόλη. Όλοι οι συμμετέχοντες ακολούθησαν παρόμοια διατροφή. Επιπλέον, στη μια ομάδα δόθηκε σνακ 42 γραμμαρίων ανάλατων αμύγδαλων καθημερινά, ενώ η άλλη έλαβε μάφιν μπανάνας που περιείχε ακριβώς τις ίδιες θερμίδες.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η διατροφή που περιέχει σνακ αμυγδάλων σε σύγκριση με αυτή με τα μάφιν, μείωσε το ��οιλιακό λίπος, την ολική χοληστερόλη, τη χοληστερόλη LDL (κακή) και άλλα λιπίδια.

Επιπλέον, η διατροφή με μάφιν μείωσε τη χοληστερόλη HDL (καλή χοληστερόλη) περισσότερο από τα αμύγδαλα.