​Λίγο οι φίλοι και οι συγγενείς που συγκεντρώθηκαν γύρω από το εορταστικό τραπέζι, λίγο και το πνεύμα των Χριστουγέννων, ε δε θέλει και πολύ κάποιος για να χαλαρώσει και ν�� πιει παραπάνω.

Το θέμα δεν είναι η ώρα της μέθης αλλά η επόμενη μέρα που μας βρίσκει με έντονο πονοκέφαλο, στομαχόπονο και τάση για εμετό. Πως να αντιμετωπίσουμε τα παραπάνω; Με φυσικούς και απλούς τρόπους.

Πρώτον αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να πιείτε όσο περισσότερο νερό μπορείτε για να μην αφυδατωθείτε.

Παράλληλα θα πρέπει το στομάχι σας να μην είμαι γεμάτο όμως με τις κατάλληλες τροφές. Πείτε λοιπόν ναι στους υδατάνθρακες δηλαδή στο ψωμί, στα μακαρόνια, στις πατάτες και το ρύζι.

Αν πάλι δεν είστε λάτρεις των παραπάνω φαγητών ή δεν μπορείτε να τα προμηθευτείτε άμεσα, μπορείτε να φάτε μία ζεστή κοτόσουπα που επίσης θα σας βοηθήσει πολύ.

Καλό θα είναι από την ώρα που θα ξυπνήσετε και κάθε ��ύο με τρεις ώρες να τρώτε μία κουταλιά της σούπας μέλι που όπως έχει αποδειχθεί έχει καταπραϋντική δράση.

Όσο κι αν σας κάνει εντύπωση και ο καφές δε θα σας βοηθήσει μόνο να ξυπνήσετε αλλά και να σας φύγει ο πονοκέφαλος λόγω της αναλγητικής του δράσης.

Αυτό που θα πρέπει να αποφύγετε σε κάθε περίπτωση είναι την κατανάλωση γλυκού ακόμα και λίγης ζάχαρης αφού θα χειροτερέψει την κατάστασή σας.