Το εργασιακό κουτσομπολιό, δηλαδή οι λεγόμενες συζητήσεις του «διαδρόμου» μεταξύ των εργαζομένων που ξεφεύγουν από το επίσημο δίκτυο επικοινωνίας μιας εταιρίας, αποτελεί πια φαινόμενο των καιρών.

Πότε και γιατί ευδοκιμεί το εργασιακό κουτσομπολιό;

Το φαινόμενο αυτό μπορεί να πα��ουσιαστεί σε περιόδους έντονης κρίσης ή/και αβεβαιότητας, σε στιγμές που η εταιρία έχει υποστεί αλλαγές και ανακατατάξεις, αλλά και επί καθημερινής βάσεως, καθώς η ανάγκη για αναζήτηση της πληροφορίας από όλους είναι διαρκής.

Ποιες είναι οι επιπτώσεις αυτού του φαινομένου;

-Η δημιουργία μιας κλειστής ομάδας εργαζομένων- η λεγόμενη «κλίκα».

-Η ανάπτυξη της κουλτούρας της έλλειψης εμπιστοσύνης στην εταιρία.

-Συμπτώματα κατάθλιψης των εργαζομένων.

-Αυξημένη ανησυχία και εργασιακό άγχος.

-Διαμάχες και εσωτερικές εντάσεις.

-Αντίσταση σε οποιαδήποτε επίσημη οργανωτική αλλαγή.

-Μειωμένη απόδοση στην εργασία.