Θες να αδυνατίσεις; Δώσε έμφαση στο πρωινό -το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας- και δες το σώμα σου να αλλάζει! Τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν!

Ρίξε μια ματιά…

-Προτίμησε δημητριακά μεγαλύτερου μεγέθους: Το μέγεθος μετράει ακόμα και σε ότι αφορά στα δημητριακά που τρ��ς. Σε μία νέα έρευνα που έγινε αποδείχτηκε ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν μικρού μεγέθους δημητριακά δεν υπολόγιζαν τις θερμίδες που κατανάλωναν τρώγοντάς τα. Αντιθέτως εκείνοι που έτρωγαν μεγαλύτερα δημητριακά έτειναν να τρώνε μικρότερη ποσότητα από αυτά και επομένως να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες.

-Φάε βρώμη: Ένα μπολ με δημητριακά είναι μία καλή λύση για πρωινό αλλά ένα μπολ με βρώμη είναι μία ακόμα καλύτερη επιλογή. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα οι άνθρωποι που τρώνε βρώμη το πρωί νιώθουν λιγότερο πεινασμένοι μέσα στη μέρα τους από ότι εκείνοι που καταναλώνουν δημητριακά.

-Τρώγε μεγαλύτερο πρωινό: Μπορεί ένα μεγαλύτερο πρωινό να σημαίνει περισσότερες θερμίδες αλλά σημαίνει επίσης και πιο αποτελεσματική απώλεια βάρους. Σε έρευνα που έγινε μία ομάδα ανθρώπων έτρωγε 700 θερμίδες το πρωί, 500 το μεσημέρι και 200 το βράδυ ενώ μία άλλη ομάδα το ακριβώς αντίθετο. Δώδεκα εβδομάδες αργότερα εκείνοι που έτρωγαν 700 θερμίδες το πρωί είχαν χάσει 2μιση φορές περισσότερο βάρος από τους άλλους λόγω του ότι ο μεταβολισμός είναι πολύ καλύτερος τις πρωινές ώρες.

-Βάλε αυγά στο πρωινό σου: Το να τρως δύο αυγά για πρωινό θα σε οδηγήσει σε μεγαλύτερη απώλεια βάρους από το να φας ένα κουλούρι. Αυτό οφείλεται στο ότι οι πρωτεΐνες που παίρνεις από τα αυγά σε κρατάνε χορτάτη για περισσότερη ώρα.

-Βάλε φυστικοβούτυρο στο ψωμί σου: Βάζοντας φυστικοβούτυρο στο ψωμί σου καταφέρνεις να νιώθεις πιο γεμάτη μετά το πρωινό σου και δε νιώθεις το αίσθημα της πείνας νωρίς. Φρόντισε να μην το παρακάνεις, όμως, μιας και δύο κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο περιέχουν 190 θερμίδες.