Η γυμναστική ενδέχεται να αυξήσει το βάρος αυτού που ασκείται. Μάλιστα, το πρόσθετο βάρος συχνά δεν είναι έξτρα μύες, αλλά περισσότερο λίπος. Άρα η γυμναστική είναι καλή για την υγεία, αλλά όχι κατ’ ανάγκη και για αδυνάτισμα, αν δεν συνοδεύεται από κάποια δίαιτα ή διατροφή.

Όχι, αυτά δεν τα λέμε εμείς. Πρόκειται για διαπίστωση στην οποία κατέληξε μια νέα έρευνα από επιστήμονες του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Αριζόνας, με επικεφαλής τον καθηγητή Διατροφ��λογίας Γκλεν Γκέσερ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Journal of Strength and Conditioning Research», σύμφωνα με τους Times της Νέας Υόρκης.

Θεωρητικά, όταν γυμνάζεται κανείς τακτικά, καίει περισσότερες θερμίδες και λίπος απ’ όσο καταναλώνει, άρα αδυνατίζει.

Οι επιστήμονες δεν έχουν ακόμη καταλάβει καλά γιατί η άσκηση βοηθάει μερικούς ανθρώπους να γίνουν πιο αδύνατοι και άλλους όχι, ενώ σε μερικούς έχει ακριβώς το αντίθετο (και ανεπιθύμητο) αποτέλεσμα. Η νέα έρευνα μελέτησε 81 υγιείς γυναίκες που έκαναν καθιστική ζωή και όλες ήσαν υπέρβαρες, ενώ καμία δεν είχε ασκηθεί σωματικά το προηγούμενο έτος.

Οι γυναίκες έπρεπε να αρχίσουν στο εργαστήριο ένα κοινό πρόγραμμα σωματικής άσκησης, χωρίς να αλλάξουν τις διατροφικές συνήθειές τους. Το πρόγραμμα περιελάμβανε άσκηση 30 λεπτών τρεις φορές την εβδομάδα επί 12 εβδομάδες.

Στο τέλος, όλες οι γυναίκες -όπως έδειξαν τα σχετικά τεστ- ήταν σε πολύ καλύτερη αεροβική κατάσταση, αλλά το παράδοξο ήταν πως αρκετές ήταν πιο παχιές. Σχεδόν το 70% των γυναικών είχαν προσθέσει έστω λίγο παραπάνω μάζα λίπους και αρκετές είχαν βάλει έως πέντε κιλά παραπάνω, κυρίως έξτρα λίπος και όχι περισσότερους μυς.

Λίγες μόνο γυναίκες είχαν γίνει πιο αδύνατες και εξίσου λίγες είχαν διατηρήσει το αρχικό βάρος τους.

Δείτε το βίντεο από το Κεντρικό Δελτίο του Star, στο οποίο γυμναστές ερμηνεύουν τη συγκεκριμένη έρευνα…