Τις δύσκολες ημέρες, οι περισσότερες γυναίκες νιώθουν μια δυσφορία και ένα πρήξιμο. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες τροφές που δύναται να απαλύνουν το πόνο και να σας ανακουφίσουν.

Σήμερα, το star.gr μοιράζεται μαζί σας μερικές από αυτές!

Ρίξτε μια ματιά παρακάτω…

-Σύνθετους υδατάνθρακες, που εμπεριέχονται σε τροφές όπως το ψωμί ολικής αλέσεως, τα δημητριακά, το ρύζι, τα μακαρόνια και τα όσπρια, γιατί αυξάνουν με ήπιο τ��όπο τη γλυκόζη στο αίμα και βοηθούν στην αύξηση της ποσότητας της σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Μία διατροφή πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες βοηθάει επίσης να μειωθεί η έντονη επιθυμία για γλυκό ενώ βελτιώνει και την ψυχική μας διάθεση.

-Γάλα και όλα τα γαλακτομικά προϊόντα, ακόμη και όταν είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, καθώς σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες υπάρχουν ενδείξεις ότι το ασβέστιο και η βιταμίνη D μπορούν να μειώσουν τα ανεπιθύμητα συμπτώματα του ΠΕΣ.

-Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε, όπως ξηροί καρποί, ελαιόλαδο, σιτηρά, αυγά, πράσινα φυλλώδη λαχανικά και ντομάτες, παίζουν σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση του ΠΕΣ, καθώς η βιταμίνη Ε αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους αντιοξειδωτικούς παράγοντες για τον οργανισμό.

-Φρέσκα φρούτα και λαχανικά, φυσικοί χυμοί φρούτων και πολύ νερό.

-Κανέλα. Ανακουφίζει από το πόνο στη κοιλιά, ενώ παράλληλα δίνει μια ιδιαίτερη νοστιμιά στο φαγητό ή το καφέ σας! Δοκιμάστε το!