Το τοπικό λίπος στην κοιλιά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο ζωής που έχει υιοθετήσει ο καθένας μας. Σας παραθέτουμε λοιπόν μερικές έξυπνες και απλές συμβουλές για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά.

#1. Ενεργοποιήστε το μεταβολισμό σας ώστε να κάνει περισσότερες καύσεις: Μία λύση για να αποκτήσετε υψηλό μεταβολισμό, είναι να αποφεύγετε τα γρήγορα φαγητά, γνωστά και ως "junk food ", που έχουν πολύ λίγη διατροφική αξία και πολλές θερμίδες.Το αλκοόλ επίσης περιέχει πολλές θερμίδες, ενώ επιβραδύνει τη λειτουργία του μεταβολισμού. Επίσης, ο περιορισμός του βοηθά στην αποφυγή ή στο χάσιμο του κοιλιακού λίπους. Τέλος, τα συχνά (κάθε 3 ώρες) και μικρά γεύματα, θα σας βοηθήσουν στο να κάνετε περισσότερε καύσεις!

#2. Η γυμναστική είναι απαραίτητη για τα άτομα που επιθυμούν να αδυνατίσουν στην κοιλιά , αφού ενδυναμώνει τους μυς που με τη σειρά τους αυξάνουν τις καύσεις του οργανισμού και μειώνουν το κοιλιακό λίπος. Η άσκηση, κυρίως η πρωινή, αποτελεί ένα σημαντικό φάρμακο για τη μείωση του τοπικού πάχους. Η πρωινή ώρα πριν τη δουλειά είναι κατάλληλη ακόμη και ανθρώπους πολυάσχολους που δεν διαθέτουν εύκολα ελεύθερο χρόνο. Η πρωινή γυμναστική αυξάνει επίσης την καθημερινή δραστηριότητα και συμβάλλει στην αύξηση του μεταβολισμού.

#3. Φροντίστε να μην παίρνετε σε καμία περίπτωση λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα.

#4. Η φύση αποτελεί επίσης λύση για το πρόβλημα, καθώς υπάρχουν κάποιες φυσικές λιποδιαλυτικές τροφές, όπως τα μήλα, το μαύρο ψωμί, τα καρότα, τα βατόμουρα και η μουστάρδα, που όταν συμπεριληφθούν στο καθημερινό διαιτολόγιο, αυξάνουν τις καύσεις του οργανισμού. Επίσης, οι φυτικές ίνες διογκώνονται στο στομάχι και μειώνουν το αίσθημα της πείνας με αποτέλεσμα να συντελούν στη μείωση του κοιλιακού λίπους.

#5.Μία απλή αλλαγή στις καθημερινές μας συνήθειες μπορεί να κάνει τη διαφορά. Για παράδειγμα, οι διαιτολόγοι συνιστούν να μασάτε την τσίχλα αργά για καλύτερη χώνεψη, ενώ μειώνει την πιθανότητα υπερφαγίας.

#6. Ακόμα, καλό θα ήταν να τρώτε το πρωινό σας νωρίς το πρωί και το δείπνο το απόγευμα, έτσι ώστε να μεσολαβεί αρκετή ώρα ανάμεσα στα δύο γεύματα.

#7. Τέλος, -αν είναι δυνατόν- φροντίστε να βρίσκεστε συνεχώς σε δράση. Πώς θα το πετύχετε αυτό; Πείτε ναι στο περπάτημα, προτιμήστε το ποδήλατο αντί για το αμάξι για τις κοντινές αποστάσεις κι ανεβείτε τα σκαλιά αντί να πάρετε το ασανσέρ!
Μην ξεχνάτε ότι η αερόβια γυμναστική και η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή αποτελούν το μυστικό της επιτυχίας για επίπεδη κοιλιά!