Έχετε κόψει τη ζάχαρη κι όμως δεν χάνετε κιλά; Ήρθε η ώρα να αναρωτηθείτε μήπως προσλαμβάνετε ζάχαρη από ύπουλες πηγές που ούτε φανταζόσασταν ότι τη περιέχουν. Ποιες είναι αυτές;

Δείτε παρακάτω…

1. Ξύδι βαλσάμικο: Αυθεντικό, παραδοσιακό, προέρχεται από την Ιταλία, απαιτεί 12 χρόνια ωρίμανσης ή και περισσότερο, και υπόκειται σε αυστηρούς ελέγχους πριν πάει στην αγορά. Το αυθεντικό ξύδι βαλσάμικο δεν έχει υποβληθεί σε αλλαγέ��. Αντ’ αυτού, πολλοί παραγωγοί προσθέτουνε καραμελόχρωμα , για χρωματισμό και προστιθέμενη γλυκύτητα, καθώς και πυκνωτικά, όπως άμυλο καλαμποκιού, με αποτέλεσμα το ξύδι να έχει αρκετές θερμίδες. Άρα, εάν αγοράσετε βαλσάμικο από το σούπερ μάρκετ, διαβάστε καλά τα συστατικά που περιέχει.

2. Αποξηραμένα φρούτα: Εάν θέλετε να τα βάλετε στη σαλάτα, να προσέξετε μήπως περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα. Ένα τέταρτο φλιτζάνι αποξηραμένα cranberries, μπορεί να έχει έξι περίπου κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη.

3. Smoothies: Είναι ένα γρήγορο, υγιεινό εναλλακτικό πρωινό, όμως τα περισσότερα εμπορικά smoothies δεν είναι τίποτα περισσότερο από ό, τι μιλκσέικ φρούτων, με 12 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη.

4. Σάλτσες με βάση το κρέας: Τα εστιατόρια αγαπούν να «πνίγουν» το υγιές ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι, με παχυντικές σάλτσες, μερικές φορές για να συγκαλύψουν την κατώτερη ποιότητα τους. Επίσης, κάποιες μυστηριώδεις καφέ σάλτσες, ακόμα και εάν δεν είναι γλυκές, περιέχουν αρκετή ζάχαρη.

5. Εμφιαλωμένο τσάι: Το πράσινο τσάι είναι επάξια μια πολύ καλή επιλογή για την υγεία, όμως μερικά εμπορικά τσάγια μπορεί να έχουν ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο , η οποία σας προσθέτει θερμίδες. Επιλέξτε λοιπόν, άγλυκες ποικιλίες πράσινου τσαγιού και προσθέστε τη δική σας υγιεινή γλυκαντική ουσία.

6. Χυμοί φρούτων: Ίσως να μην θέλετε, να καθαρίζετε φρούτα και να επιλέγετε έτοιμους χυμούς. Όμως, ένας χυμός μπορεί εύκολα να έχει πάρα πολύ ζάχαρη και καθόλου φυτικές ίνες. Η καλύτερη λύση, εάν δεν θέλετε να φάτε φρούτα, είναι να ετοιμάσετε τον δικό σας χυμό.