​Την περίοδο αυτή που ο καιρός είναι αρκετά «ύπουλος», δεν είναι λίγοι αυτοί που αρρωσταίνουν και πέφτουν θύμα της γρίπης της εποχής.

Αν συγκαταλέγεσαι και εσύ σε αυτούς, ρίξε μια ματιά παρακάτω για να δεις τις τροφές που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου, θα θωρακίσουν τον οργανισμό σου και ως εκ τούτου θα καταπολεμήσουν τη γρίπη.

Ζωμός- Σούπα με κοτόπουλο. Δεν είναι μόνο μια ιστορία της γιαγιά σας, ότι η κοτόσουπα μπορεί να απαλύνει ένα κρυολόγημα. Το κοτόπουλο περιέχει ένα αμινοξύ, που ονομάζεται κυστεΐνη, η οποία βοηθάει να φύγουν οι βλέννες από τους πνεύμονες, ενώ ο ζεστός ζωμός συμβάλει στην πρόληψη της αφυδάτωσης, και στην καταπολέμηση της φλεγμονής στο λαιμό.

Ζεστό τσάι. Τα ζεστά υγρά μπορούν να καταπραΰνουν τον πονόλαιμο και να ανακουφίσουν τη συμφόρηση. Το ζεστό πράσινο τσάι, είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, που καταπολεμούν τις λοιμώξεις και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Επίσης, το ζεστό νερό με λεμόνι είναι και αυτό ιδανικό, ώστε να παραμένετε ενυδατωμένοι, ενώ βοηθάει τη βουλωμένη μύτη.

Εσπεριδοειδή. Είναι ένας μύθος ότι, η βιταμίνη C μπορεί να θεραπεύσει το κοινό κρυολόγημα, και δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα πολλά επιστημονικά στοιχεία, που να υποστηρίζουν ότι, τα εσπεριδοειδή, όπως το πορτοκάλι, μειώνουν τη διάρκεια ή τη σοβαρότητα των κρυολογημάτων. Ωστόσο, ενώ τα εσπεριδοειδή μπορεί να μην είναι πανάκεια, το μαλακό στρώμα του δέρματος στα πορτοκάλια, στα λεμόνια, στο γκρέιπφρουτ και στο λάιμ, περιέχει φλαβονοειδή, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην