Τα στατιστικά αναφέρουν πως 1 στους 20 υπαλλήλους στην Αμερική έχει βιώσει κατάθλιψη σε κάποιο σημείο της ζωής του.

Αν υποψιάζεσαι πως βιώνεις και εσύ εργασιακή κατάθλιψη, τότε δες παρακάτω ποια είναι τα συμπτώματά της και ποιες είναι οι κινήσεις που θα σε βοηθήσουν να την αντιμετωπίσει�� άμεσα.

Ποια είναι τα σημάδια;

Είσαι κουρασμένη συνέχεια; Το να συνεργαστείς ακόμα και να μιλήσεις σε συναδέλφους απαιτεί από σένα τεράστια προσπάθεια; Προτιμάς να απομονώνεσαι στο γραφείο και να είσαι μονίμως στον υπολογιστή σου; Είναι εξαιρετικά δύσκολο να συγκεντρωθείς και να έχεις μια θετική διάθεση για οτιδήποτε; Πολλές φορές πιάνεις τον εαυτό σου να πηγαίνει στις γυναικείες τουαλέτες για να κλάψει; Όλα αυτά αποτελούν συμπτώματα της πάθησης και δεν θα πρέπει να τα αγνοήσεις.

Ποια η θεραπεία;

Όταν έχεις ίωση και πυρετό δεν κάθεσαι σπίτι για να γιατρευτείς; Γιατί δε κάνεις το ίδιο και για την κατάθλιψη. Οι γιατροί λένε πως η κατάθλιψη δεν διαφέρει από άλλες κλινικές παθήσεις. Πρέπει να βρεις χρόνο για σένα και να αναζητήσεις υποστήριξη από έναν γιατρό για συνεδρίες. Δεν υπάρχει ενδεδειγμένη αγωγή για την κατάθλιψη. Κάθε περίπτωση προσεγγίζεται διαφορετικά.

Φρόντισε το μυαλό και το σώμα σου

Ενώ έχεις αρχίσει να συνειδητοποιείς ότι πάσχεις από κατάθλιψη είναι σημαντικό να προσέχεις το σώμα και την ψυχική σου υγεία. Κοιμήσου αρκετές ώρες, δώσε στον εαυτό σου ενέργεια με ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο, κάνε μια βόλτα με τα πόδια, πήγαινε για τρέξιμο ή κάνε ποδήλατο. Οι ενδορφίνες που θα παράξει το σώμα σου θα μειώσουν τα συμπτώματα της κατάθλιψης.