Η πλειοψηφία των γυναικών μια φορά του μήνα υποφέρει από πόνους περιόδου. Τα παυσίπονα από μόνα τους δεν αλλάζουν και πολύ την κατάσταση αφού, ενίοτε, ο ανυπόφορος πόνος δεν υποχωρεί.

Ωστόσο, υπάρχουν μικρά τρικ που μπορούν να μας ανακουφίσουν από τους πόνους της περιόδου αποτελεσματικά και να βοηθήσουν να ανταπεξέλθουμε στην καθημερινότητα, τις δύσκολες μέρες του μήνα.

Δείτε ποια είναι αυτά παρακάτω:

1) Δώστε βάση στην διατροφή σας: Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο, ασβέστιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι αυτές που θα βοηθήσουν, αφού ανακουφίζουν από τον πόνο και το φούσκωμα τις ημέρες της περιόδου. Ψάρια, λευκό κρέας, φρούτα, λαχανικά και φυτικές ίνες δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή σας τις δύσκολες μέρες του μήνα. Επίσης, η κανέλα είναι γνωστό τοις πάσοι ότι απαλύνει το πόνο! Δοκιμάστε την!

2) Επενδύστε στην κλασική αξία της θερμοφόρας: Ή φτιάξτε μόνη σας μία, γεμίζοντας ένα γυάλινο μπουκάλι με ζεστό (αλλά όχι καυτό) νερό. Τυλίξτε το μπουκάλι σας με ένα κομμάτι υφάσματος, και κυλήστε το χαμηλά στην κοιλιά σας, μέχρι να νιώσετε την θερμοκρασία του νερού να πέφτει αισθητά. Σίγουρα θα γνωρίζετε ήδη ότι η ζέστη, στην συγκεκριμένη περιοχή βοηθάει οπότε, και ένα μπάνιο με την κατάλληλη θερμοκρασία θα σας κάνει καλό.

3) Μην αποφεύγετε την άσκηση: Ξέρουμε ότι, τις συγκεκριμένες μέρες, η προοπτική του να πρέπει να σηκωθείτε από την θαλπωρή του κρεβατιού ή του καναπέ σας μπορεί να φαίνεται αδύνατη. Όμως, η ακινησία είναι λάθος αφού η άσκηση, ακόμα κι αν είναι σε πιο ήπια μορφή, βοηθάει στην χαλάρωση των μυών και συμβάλλει στην παραγωγή ενδορφινών- των ορμονών, δηλαδή, που ευθύνονται για την αίσθηση της ευφορίας και συνεπώς, την ανακούφιση από τον πόνο.

4) Κουλουριαστείτε: Ξαπλώστε στο κρεβάτι ή τον καναπέ σας και προτιμήστε την εμβρυική στάση (μείνετε, δηλαδή, στο πλάι, σε «σκυφτή» θέση). Μπορεί να φαίνεται απλοϊκό, αλλά αυτή ακριβώς η στάση είναι ιδιαίτερα χαλαρωτική για τους μύες της κοιλιακής χώρας και μπορεί να φέρει άμεση ανακούφιση.