Σιγά σιγά οι καλοκαιρινές διακοπές τελειώνουν. Δυστυχώς όμως τα παγωτά, αλλά και οι λιχουδιές στα ταβερνάκια… μας πρόσθεσαν κάποια περιττά κιλάκια!

Η επαναφορά στην καθημερινή ρουτίνα μας υπενθυμίζουν ότι πρέπει να επανέλθουμε στο αρχικό μας βάρος.

Ιδού λοιπόν, μερικά χρήσιμα tips:

Προτίμησε να πίνεις πράσινο τσάι αντί για γλυκό τσάι. Το πράσινο τσάι περιέχει ένα συστατικό που συμβάλλει στην επιτάχυνση του μεταβολισμού. Αν, επίσης, το φτιάξεις και μόνη σου είναι ακόμα καλύτερα.

Υιοθέτησε ξανά τις συνήθειες της καθημερινής σου ρουτίνας. Με λίγα λόγια προσπάθησε να ξαπλώνεις την ίδια ώρα, να μην καταναλώνεις αλκοόλ και απέφυγε τα καθημερινά ξενύχτια που είχες συνηθίσει το καλοκαίρι.

Μην παραλείπεις το πρωινό. Με το πρωινό επιταχύνεται ο μεταβολισμός σου και παρέχεται η απαραίτητη ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.

Απόλαυσε για λίγο ακόμα τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά. Λίγο πριν βυθιστείς στα συνηθισμένα βαρετά για τον οργανισμό φρούτα και λαχανικά προσπάθησε να απολαύσεις για λίγο ακόμα τα δροσερά καρπουζάκια και πεπονάκια που είναι τόσο απολαυστικά.

Σνάκ στη δουλειά. Θυμήσου να φέρνεις τη δουλειά μερικά χαμηλά σε λιπαρά σνακ και κατανάλωσε τα μέσα στην ημέρα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Έτσι και δεν θα πεινάς και θα διατηρείς την ενέργειά σου.

Πιάσε ένα αναψυκτικό που θα σου δώσει ενέργεια. Μ’ αυτόν τον τρόπο διατηρείς την ενέργειά σου, αυξάνεις την αντοχή σου και παραμένεις ενυδατωμένη.