​Κάνεις δίαιτες, διατροφή, γυμναστήριο και παρόλες τις στερήσεις εξακολουθείς να παίρνεις κιλά αντί να χάνεις; Υπάρχει λύση και αυτή ακούει στη λέξη… ημερολόγιο!

Ναι ναι, καλά άκουσες! Το μυστικό για να μην παίρνεις κιλά είναι να καταγράφεις τι τρως ούτως ώστε να μην ξεφεύγεις από το διατροφικό σου πρόγραμμα.

Δεν το λέμε εμείς, αλλά έρευνα του Obesity, σύμφωνα με την οποία οι γυναίκες που κατέγραφαν τι έτρωγαν, πότε το έτρωγαν, πόσες θερμίδες λάμβαναν και πόση ποσότητα έτρωγαν έτειναν να κερδίζουν λιγότερο βάρος από εκείνες που το αμελούσαν. Αυτό συνέβαινε γιατί η καταγραφή βοηθά στον έλεγχο του εαυτού μας, στον καλύτερο υπολογισμ�� των ημερήσιων θερμίδων που λαμβάνουμε και φυσικά στο να συμμορφωνόμαστε όταν κάνουμε μια ατασθαλία.

Αν λοιπόν θες να αδυνατίσεις… πάρε χαρτί και μολύβι!