​Πεινάτε συνεχώς ακόμα και το καλοκαίρι, με αποτέλεσμα να τρώτε πολύ και παίρνετε κιλά; Αν ναι, τότε πρέπει να ρίξετε μια ματιά στα παρακάτω διατροφικά tips για να μειώσετε τη πείνα σας.

-Ορεκτικά χαμηλά σε θερμίδες: Μπορεί να είναι καλό να ξεκινήσετε το γεύμα σας με ένα ορεκτικό που έχει λίγες θερμίδες, ώστε να μειώσετε την όρεξη. Έρευνες δείχνουν ότι, όταν οι άνθρωποι επιλέγουν ένα πρώτο πιάτο με λίγες θερμίδες, ακόμη και εάν αυξάνεται ο όγκος που καταναλώνουν στο γεύμα, η πρόσληψη είναι χαμηλότερη. Σούπες και σαλάτες αποτελούν παραδείγματα ορεκτικών που μπορεί να μειώσουν τη πείνα σας.

-Φρούτα και Λαχανικά: Εάν παλεύετε να ξεχάσετε τη πείνα σας, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι η καλύτερη επιλογή. Τα τρόφιμα που έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό, σας δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού με τις ίδιες θερμίδες. Έτσι, ο έλεγχος της θερμιδικής πυκνότητας των τροφίμων αυτών, είναι το κλειδί για την μείωση της πείνας και της απώλειας βάρους.

-Επιλέξετε φυτικές ίνες: Ένα γεγονός που φαίνεται αρκετά σαφές στην έρευνα κορεσμού, είναι οι φυτικές ίνες. Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες φαίνεται ότι, παραμένουν στο έντερο για μέρες, με ��ποτέλεσμα να νιώθετε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, η αύξηση των ινών σε 14 γραμμάρια την ημέρα, οδήγησε σε μείωση 10% της πρόσληψη ενέργειας. Άρα, η ένταξη των φυτικών ινών στη διατροφή φαίνεται σαν ένας σίγουρος νικητής στον έλεγχο της πείνας. Τρώτε περισσότερα δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως, αντί τα λευκά, και θα πετύχετε τον κορεσμό.

-Η ποσότητα του φαγητού παίζει ρόλο: Ο κορεσμός συνδέεται με την άποψή σας για το τι είναι «κανονικό» μέγεθος της μερίδας. Εάν μάθετε ποιο είναι το κατάλληλο μέγεθος, τότε θα συνειδητοποιήσετε ότι, μια μακαρονάδα σε ένα εστιατόριο, είναι πέντε φορές μεγαλύτερη από την κανονική μερίδα.

-Μην παραλείψετε το πρωινό: Γνωρίζουμε ότι, όσοι παραλείπουν το πρωινό έχουν την τάση να ζυγίζουν περισσότερο. Είνα�� κοινή λογική ότι, η παράλειψη γευμάτων αυξάνει την πείνα. Πιστεύεται ότι, η συχνότητα των γευμάτων μπορεί να αποτρέψει τις μεγάλες διακυμάνσεις του μεταβολισμού. Άρα, εάν τρώτε κάτι υγιεινό, περίπου κάθε τέσσερις ώρες, είναι το κλειδί για να τιθασεύσετε την πείνα σας.

-Μην σκέφτεστε το φαγητό: Βοηθάει αν προσπαθήσετε να μην σκέφτεστε συνέχεια το φαγητό. Για να πάρετε την προσοχή σας μακριά από πείνα, προσπαθήστε να κάνετε κάτι που σας αρέσει, όπως να παρακολουθήσετε τηλεόραση, να κάνετε μια βόλτα ή να παίξετε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με τους φίλους σας.