​Η αντικατάσταση ορισμένων τροφών από άλλες πιο υγιεινές και λιγότερο παχυντικές, είναι το κλειδί για μια υγιή και καλλίγραμμη σιλουέτα. Παρακάτω θα δείτε πιθανές διατροφικές αντικαταστάσεις.

Για παράδειγμα αντικαταστήστε:

-Το παγωτό με την γρανίτα.
-Τον καφέ με το πράσινο τσάι.
-Το φρουτώδες κοκτέιλ που περιέχει ζάχαρη, με ένα λευκό κρασί ή ένα ποτό με λίγες θερμίδες όπως η vodka.
-Τις πατάτες τηγανητές, με μία πατατοσαλάτα που έχει βραστές.
-Ένα φιλέτο με κρέμα γάλακτος, με ένα στεγνό κομμάτι κρέας που δεν περιέχει λίπος (π.χ. με στήθος κοτόπουλου).

-Το λευκό ψωμί, με σικάλεως.
-Τα αναψυκτικά και τις μπύρες, με νερό ή κρασί.
-Το γλυκό, με ένα γιαούρτι με μέλι.