​Ποιος είπε ότι καλοκαίρι και διατροφή δεν πάνε μαζί; Σίγουρα, τη περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών όλοι είμαστε πιο χαλαροί με αποτέλεσμα να κάνουμε ορισμένες διατροφικές ατασθαλίες. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα tips τα οποία δύνανται να σας βοηθήσουν όχι ��πλά να διατηρήσετε τη γραμμή σας αλλά και να αδυνατίσετε κιόλας!

Ποια είναι αυτά; Ρίξτε μια ματιά παρακάτω…

#1. Καταναλώστε καλοκαιρινά φρούτα. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία για όλα τα γούστα. Είναι όλα γευστικά, γεμάτα βιταμίνες και αποτελούν το πιο υγιεινό και διαιτητικό ��νακ που μπορείτε να επιλέξετε!
#2. Αποφύγετε το παγωτό και προτιμήστε ένα γιαούρτι. Γενικότερα όσο δροσιστικό και αν είναι το γλυκό που έχετε μπροστά σας προτιμήστε τις πιο light επιλογές. Για παράδειγμα η γρανίτα είναι καλύτερη επιλογή από το παγωτό σοκολάτας.
#3. Πιείτε άφθονο νερό.
#4. Όταν θέλετε να πιείτε χυμό, προτιμήστε κάποιον με αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Cranberry ή ρόδι είναι κάποιες από τις επιλογές που έχετε. Εναλλακτικά, ένα green smoothie σαν αυτά που σας έχουμε προτείνει , είναι η καλύτερη επιλογή που μπορείτε να κάνετε!
#5. Τρώτε σαλάτες. Προσθέστε τα αγαπημένα σας υλικά και απολαύστε ένα χορταστικό, υγιεινό γεύμα.
#6. Αποφύγετε τα τηγανητά (καλαμαράκια, πατάτες κλπ)-προτιμήστε τα ψητά!
#7. Να τρώτε πάντα ένα γερό πρωινό. Έτσι, δεν θα πεινάτε κατά τη διάρκεια της μέρας.
#8. Για δεκατιανό επιλέξτε ένα φρούτο εποχής ή μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.
#9. Αποφύγετε την άκρατη κατανάλωση αλκοόλ που επιβάλει το καλοκαίρι. Προτιμήστε ένα ποτήρι παγωμένο λευκό κρασί αντί για ένα γλυκό κοκτέιλ.
#10. Βάλτε στη τσάντα θαλάσσης σας κριτσίνια ολικής άλεσης (αν είναι και πολύσπορα ακόμα καλύτερα) και τσιμπήστε αυτά όταν πεινάσετε στη παραλία αντί για ένα σάντουιτς με περιττές θερμίδες!