Ποιος είπε ότι τα βράδια είναι μόνο για ύπνο ή για βραδινές εξόδους; Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που αν τα κάνετε το βράδυ πριν κοιμηθείτε θα συμβάλετε αποτελεσματικά στην απώλεια βάρους. Ποια είναι αυτά; Δείτε τα παρακάτω…

1.Το δείπνο σας πρέπει να έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο.

Το αλάτι φουσκώνει και προκαλεί οίδημα το οποίο παραμένει και την επόμενη μέρα.

Για το λόγο αυτό, το βράδυ μαγειρέψτε ένα υγιεινό γεύμα στον ατμό με λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη-χωρίς να προσθέσετε αλάτι.

2. Κάντε βραδινή προπόνηση!

3.Πακετάρετε το μεσημεριανό σας. Το να τρώτε απέξω όταν είστε στη δουλειά είναι ό,τι χειρότερο, καθώς σύμφωνα με μια έρευνα του 2013, τα γεύματα που παίρνουμε έτοιμα περιέχουν διπλάσιες θερμίδες από αυτές που θα έπρεπε να καταναλώνουμε. Για το λόγο αυτό, καλό θα ήταν το βράδυ προτού κοιμηθείτε να ετοιμάζετε ένα ταπεράκι με το μεσημεριανό σας για την επόμενη μέρα.

4. Πιείτε πολύ νερό.

5.Βεβαιωθείτε ότι η κρεβατοκάμαρά σας είναι πολύ σκοτεινή. Ναι, ναι πολύ καλά ακούσατε και αυτό γιατί η ορμόνη μελατονίνη μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να κάνει περισσότερες καύσεις θερμίδων, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε πέρυσι σε εφημερίδα.

6.Χαμηλώστε το θερμοστάτη της κρεβατοκάμαράς σας.