Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας, καθώς αυτός βοηθά στην παραγωγή της αιμοσφαιρίνης και στην μεταφορά επαρκούς ποσότητας οξυγόνου προς τους ιστούς. Η έλλειψή του προκαλεί αναιμία, η οποία με της σειρά της επιδρά αρνητικά στον οργανισμό μας.

Συμπτώματα: Εύθραυστα νύχια, τριχόπτωση, διαρκής κόπωση, χλωμό δέρμα, αδυναμία, ζάλη, αυξημένοι παλμοί, εμβοές στα αφτιά, δύσπνοια.

Τρόποι αντιμετώπισης: Η βασικότερη αλλαγή που πρέπει να γίνει είναι στον τομέα της διατροφής. Ποιες τροφές όμω�� είναι πλούσιες σε σίδηρο;

Καλές πηγές σιδήρου είναι οι ακόλουθες τροφές: συκώτι, μοσχαρίσια μπριζόλα, αρνίσια σπλήνα, αβγά, μπούτι κοτόπουλο, όστρακα, σολομός, χταπόδι, ξιφίας, φακές, βρώμη, πιπεριές, σουσάμι, καρύδια, αμύγδαλα, ρεβίθια, σπανάκι, αγκινάρες, σταφίδες, φασόλια, γαρίδες, αρακάς.

Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε τις προαναφερθείσες τροφές συνοδεία τροφών πλούσιων σε βιταμίνη C. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνεται καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου.