​Την εποχή αυτή όλοι προσέχουμε λίγο παραπάνω τη διατροφή μας. Εκτός από την άσκηση, αυτό που θα σας βοηθήσει να χάσετε λίπος ή και βάρος είναι η σωστή διατροφή. Πιείτε λοιπόν πολύ νερό, φάτε ένα γερό πρωινό, επιλέξτε τη πρωτεΐνη μαζί με σαλάτα για μεσημεριανό, καταναλώστε πράσινο τσάι και προτιμήστε για βραδινό (μέχρι τις 21.00 το βράδυ το αργότερο)… φ��ουτοσαλάτα!

Το καλοκαίρι υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε φρούτα. Καρπούζι, πεπόνι, κεράσια, ροδάκινα είναι κάποιες από τις γευστικές και δροσερές επιλογές που έχετε. Κόψτε σε μικρά κομμάτια τα αγαπημένα σας φρούτα, προσθέστε μία κουταλιά μέλι ή ένα γλυκό λικέρ αν θέλετε και προαιρετικά μπορείτε να βάλετε και λίγο γιαούρτι.

Θα δημιουργήσετε ένα πλούσιο και χορταστικό πιάτο, γεμάτο βιταμίνες το οποίο θα σας προσφέρει τις επιτρεπτές θερμίδες. Ελαφρύ, χορταστικό και πλούσιο σε βιταμίνες πιάτο που θα σας κάνει να κοιμηθείτε χωρίς να νιώθετε βάρος, το πρωί θα ξυπνήσετε χωρίς φούσκωμα και δεν θα σας βγάλει εκτός του διατροφικού πλάνου σας.

Σε κάθε περίπτωση αποφεύγετε τις υπερβολές! Μην ξεχνάτε ότι και τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη και θερμίδες. Η ποσότητα πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια. Τέλος, απαιτείται πάντα να πλένετε καλά τα φρούτα σας, με τρεχούμενο νερό. Μην τα βάζετε σε στάσιμο νερό το οποίο δεν ανανεώνεται, με αυτόν τον τρόπο δεν καθαρίζετε τα φρούτα!