​Το καλοκαίρι, λίγο το κολύμπι στη θάλασσα, λίγο οι διακοπές που περιλαμβάνουν περισσότερο περπάτημα, λίγο η μεγαλύτερη διάρκεια της ημέρας, έχουν ως αποτέλεσμα το να γυμναζόμαστε λίγο περισσότερο.

Βέβαια, αν δεν προσέξουμε τη διατροφή μας, μπορεί να έχουμε τα αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά!

Αν πρόκειται λοιπόν να κολυμπήσετε ή να κάνετε λίγη γυμναστική, βάλτε μισή με μία ώρα πριν, ένα σνακ με υδατάνθρακες στο πρόγραμμά σας.

Ένα φρούτο, μία μπάρα δημητριακών, ένα μικρό παστέλι, ��ίγη σοκολάτα, μία χούφτα ξηροί καρποί, θα μπορούσαν να αποτελέσουν ιδανικά ενεργειακά σνακ πριν τη γυμναστική σας.