​Υπάρχουν ορισμένα διατροφικά tips αλλά και πολλά μυστικά άσκησης, που δύνανται να μεταμορφώσουν τη σιλουέτα σου. Το μυστικό είναι να τα ενσωματώσεις στη καθημερινότητά σου, να αλλάξεις τον τρόπο ζωής σου και όχι να τα εφαρμόσεις απλά μια βδομάδα πριν βγεις στη παραλία.

Διατροφικά Tips: Πρέπει να τρως: λαχανικά, φρούτα, μαύρη σοκολάτα όποτε έχεις λιγούρα, πρωτεΐνη και να πίνεις αρκετά λίτρα νερού. Δεν χρειάζεται να κάνεις extreme επιλογές για να έχεις ισορροπία στην ζωή σου. Επιπλέον για snacks μπορείς να επιλέγεις άπαχο τυρί, crackers, κινόα, ξηρούς καρπούς και σπανάκι. Τέλος, να προιμάς το ψάρι και όχι τόσο το κόκκινο κρέας ή το κοτόπουλο για τα κυρίως γεύματά σου.

Συμβουλές άσκησης αν θες να χάσεις κιλά: Να τρέχεις καθημερινά 20 λεπτά. Ανά ένα λεπτό να τρέχεις γρήγορα και να χαλαρώνεις εναλλάξ. Ακόμα και στη παραλία μπορείς να ασκηθείς. Μπορείς λόγου χάριν να παίξεις ρακέτες, να περπατάς μέσα στην θάλασσα σε μέτρια ένταση και να κάνει διατάσεις στην άμμο. Η αντίσταση του νερού βοηθάει τους μύες της να δυναμώσουν και ενισχύουν την απώλεια θερμίδων.

Tricks για περιποίηση σώματος: Να κάνεις scrub για να αποβάλλεις τις τοξίνες, να ενυδατώνεις την επιδερμίδα σου και τέλος να πλένεσαι με χλιαρό νερό.