Τα πρώτα μπάνια άρχισαν με τις περισσότερες γυναίκες να αγωνιούν για την bikini figure τους. Θαύματα δύο μέρες πριν τη πλαζ δεν γίνονται, ωστόσο υπάρχουν ορισμένα διατροφικά tips που θα σας «ξεφουσκώσουν» και θα αναδείξουν το καλύτερό σας εαυτό. Δείτε τα:

1.Γυμναστική: Το Α και το Ω. Χωρίς καύσεις ό,τι και να τρώτε δεν μεταβολίζεται εύκολα με αποτέλεσμα να παίρνετε πόντους και κιλά. Μάλιστα, αν κάνετε κάποιες ασκήσεις για μύες που φαίνονται πριν βγείτε στη παραλία, κοιλιακούς για παράδειγμα, επειδή θα «πρηστούν» θα είναι πιο ευδιάκριτοι και εσείς θα μετατραπείτε σε αντικεί��ενο θαυμασμού. Θυμηθείτε όμως: Μια φορά δεν αρκεί! Εντάξτε στη καθημερινότητά σας τη τακτική άσκηση και η ζωή, το σώμα και η ψυχολογία σας θα αλλάξει άρδην.


2.Διατροφή: Αποφύγετε γλυκά, τηγανιτά, ανθρακούχα ροφήματα, αλάτι και γενικά ο,τιδήποτε δεν μεταβολίζεται ευκολά, κάνει κατακράτηση υγρών ή φουσκώνει. Διαφορετικά, το πρήξιμο στη κοιλιά το έχετε σίγουρο!


3.Όχι στα Ποτά με ζάχαρη: Όσο και αν η παραλία σας προδιαθέτει για ένα δροσερό cocktail θα πρέπει να το αποφύγετε. Η ζάχαρη που περιέχεται στα συγκεκριμένα ποτά ή σε άλλα γλυκά ροφήματα φουσκώνουν τρομερά την κοιλιά σας αλλά και τα άκρα σας.