​Θέλετε να νιώσετε τόνωση, ευεξία και να αποκτήσετε ενέργεια; Ήρθε η ώρα να εντάξετε στη καθημερινότητά σας μισή ώρα πρωινής γυμναστικής. Τα αποτελέσματα στο σώμα αλλά και στη ψυχολογία σας θα γίνουν αμέσως ορατά!

Δείτε παρακάτω 5 λόγους για να προτιμήσετε τη πρωινή άσκηση:

1. Θα έχεις περισσότερη ενέργεια: Αν νομίζεις ότι με το να ξυπνάς νωρίς, χάνεις ώρες ύπνου άρα αισθάνεσαι κουρασμένη και χωρίς ενέργεια, κάνεις μεγάλο ��άθος. Ξύπνα κάθε πρωί 30λεπτά με 1 ώρα νωρίτερα και αφιέρωσέ την στη γυμναστική. Η ενέργεια και η ευεξία που θα νιώθεις μετά αλλά και καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας θα σου φτιάξει τη διάθεση και θα σε γεμίσει όρεξη για ζωή.

2.Θα νιώσεις χαρούμενη και θετική: Με την γυμναστική το σώμα μας παράγει ενδορφίνες, μια ουσία που μας κάνει να αισθανόμαστε χαρούμενοι. Έτσι λοιπόν, με την πρωινή γυμναστική, εκτός των άλλων, καταφέρνουμε να νιώσουμε καλύτερα με τον εαυτό μας και να σκεφτόμαστε θετικά.

3. Θα κάνεις καλύτερες διατροφικές επιλογές: Μπαίνοντας στη διαδικασία της πρωινής γυμναστικής μπαίνεις αμέσως και στην διαδικασία καλυτέρευσης της διατροφής σου. Φάε ένα υγιεινό πρωινό και συνέχισε με εξίσου θρεπτικά και χαμηλά σε λιπαρά γεύματα. Άλλωστε έχοντας γυμναστεί πριν δεν θα θέλεις να ''χαλάσεις'' την υπόλοιπη ημέρα τρώγοντας λιπαρά φαγητά.

4.Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για να την αποφύγεις: Πόσες δικαιολογίες μπορείς να βρεις στις 7 ή στις 8 η ώρα το πρωί για να αποφύγεις την γυμναστική; Μάλλον ελάχιστες, γι' αυτό και θα τα καταφέρεις! Βαλ' την στο πρόγραμμα πριν την δουλειά και στο τέλος της ημέρας δεν θα πιστεύεις ότι έχεις ήδη τελειώσει την καθημερινή σου άσκηση.

5. Έχεις περισσότερες πιθανότητες να την συνεχίσεις για πολύ καιρό: Η Εθνική Οργάνωση Απώλειας Βάρους της Αμερικής ανέφερε σε πρόσφατη έρευνά της ότι οι άνθρωποι που ασκούνται το πρωί έχουν περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσουν το πρόγραμμα γυμναστικής τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάτι που θα τους βοηθήσει πολύ στο να χάσουν βάρος.