​Καφές. Ένα ρόφημα που χάρη στη πολύτιμη καφεΐνη που περιέχει είναι απαραίτητο για τη πλειοψηφία των ανθρώπων. Ο εθισμός όμως σε αυτόν και η υπερκατανάλωσή του δεν ενδείκνυται. Αν θέλεις λοιπόν να απεξαρτηθείς από το καφέ, ρίξε μια ματιά στα παρακάτω βήματα που υπόσχονται να σε βοηθήσουν:

1. Σκέψου το λόγο για τον οποίο θες να τον κόψεις: Η υπερβολική πρόσληψη καφεΐνης μπορεί να προκαλέσει νευρικότητα, άγχος, αϋπνία, ευαισθησία στο στομάχι και αφυδάτωση. Οι επιπτώσεις της καφεΐνης στον οργανισμό είναι ακόμη πολλές και ο καλύτερος τρόπος για να έρθεις αντιμέτωπη με αυτές είναι να τις καταγράψεις.

2. Κατανάλωνε πολύ νερό: Το νερό, ��δίως όταν ξυπνάς, είναι ο καλύτερος τρόπος να τονώσεις τον οργανισμό σου. Πολλές φορές είναι δύσκολο για σένα να καταναλώσεις νερό την ώρα που ξυπνάς, μακροπρόθεσμα όμως θα σε βοηθήσει πολύ. Επιπροσθέτως σε βοηθάει να αναπληρώσεις το νερό που δεσμεύεις η καφεΐνη σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

3. Αντικατέστησε τον καφέ με πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι, περιέχει μικρή ποσότητα καφεΐνης ενώ αποτελεί φυσικό τονωτικό. Μπορεί να μην είναι το ίδιο δυνατό, αλλά σκέψου ότι πλην των άλλων βοηθάει στην καύση του λίπους, καθώς περιέχει κατείχες και είναι διουρητικό.

4. Άνοιξε το φως: Το σώμα σου χρειάζεται ένα μικρό χρονικό διάστημα να προσαρμοστεί στο περιβάλλον έπειτα από τον ύπνο για αυτό άλλωστε καταφεύγεις και στον καφέ. Μάθε λοιπόν ότι και με το να ανοίξεις τα φώτα τη στιγμή που θα ξυπνήσεις βοηθά τον εγκέφαλό σου να «ξυπνήσει», ακόμη και χωρίς μια κούπα καφέ.

5. Γυμνάσου: Κατά τη διάρκεια της coffee-free καθημερινότητάς σου πρέπει να αναπληρώσεις την «έτοιμη» ενέργεια που θα στερηθείς. Ο καλύτερος τρόπος; Η γυμναστική. Ακόμη και αν δε προλαβαίνεις ιδιαίτερα λόγω του φόρτου εργασίας, ξεκίνα την ημέρα σου με περπάτημα. Θα βρεις τον εαυτό σου ανανεωμένο και γεμάτο ενέργεια.

6. Με τη βοήθεια των φίλων σου: Είναι πάντα πιο εύκολο να κόψεις μια ανθυγιεινή συνήθεια άμα γνωρίζεις ότι έχεις ένα φίλο στον πλευρό. Για τον λόγο αυτό πείσε μια φίλη σου να τον κόψετε μαζί.