​Το τρέξιμο αποτελεί τη καλύτερη μέθοδο αερόβιας γυμναστικής.

Μάλιστα, τα αποτελέσματα που προκαλεί στο σώμα γίνονται σύντομα εμφανή. Ωστόσο, πολλοί είναι εκείνοι που το βαριούνται. Αν εσείς συγκαταλέγεστε σε αυτούς, τότε δεν έχετε παρά να αλλάξετε ορισμένες από τις συνήθειές σας, ούτως ώστε να σας είναι πιο ευχάριστο! Δείτε παρακάτω.

1.Δεν αλλάζετε το ρυθμό τρεξίματος: Πώς να μην γίνει μονότονο το τρέξιμο, όταν έχετε ένα συγκεκριμένο tempo; Όταν αλλάζετε το ρυθμό αισθάνεστε ότι γυμνάζετε διαφορετικά μέρη του σώματός σας κάθε φορά, κουράζεστε και νιώθετε ότι πρέπει να χαλαρώσετε, αισθάνεστε γεμάτοι ενέργεια και αυξάνετε ταχύτητα. Με λίγα λόγια υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια της άσκησης.

2.Δεν κάνετε ζέσταμα: Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πηγαίνετε σπίτι σας και την επόμενη ημέρα να μην μπορείτε να περπατήσετε. Οι μύες σας έχουν πιαστεί και όλο σας το σώμα πονάει. Επίσης μπορεί να πάθετε κάποιο σοβαρό τραυματισμό και να σας αφήσει κάποια μόνιμη βλάβη μετά. Το stretching είναι απαραίτητο, μην το αμελείτε!

3.Δεν προκαλείτε τον εαυτό σας: Προκαλέστε τον εαυτό σας να δείτε αν μπορείτε να τρέξετε κάποια συγκεκριμένα χιλιόμετρα μέσα σε μία ημέρα. Αυτό θα κάνει πιο ενδιαφέρουσα την άσκηση, καθώς εσείς θα έχετε μεγάλη απορία να δείτε αν όντως μπορείτε να τα καταφέρετε όπως άλλοι.

4.Λάθος στιγμή: Δεν γίνεται μόλις γυρνάτε από τη δουλειά να έχετε διάθεση για τρέξιμο, κανένας δεν έχει! Επιλέξτε άλλες ώρες που είστε πιο χαλαροί και γεμάτοι ενέργεια. Πρωινές ώρες, μόλις έχετε ξυπνήσει, το σαββατοκύριακο ή και αργά το βράδυ. Γενικότερα όποτε νιώθετε την ανάγκη για να πάρετε αέρα, αρπάξτε την ευκαιρία και πηγαίνετε για τρέξιμο.