​Οι περισσότεροι άνθρωποι διατείνονται ότι ενώ κάνουν σωστή διατροφή, δεν χάνουν κιλά. Στη πραγματικότητα όμως, κάνουν κάποια βασικά λάθη που καταστρέφουν την ομαλή λειτουργία του μεταβολισμού τους. Ποια είναι αυτά; Δείτε παρακάτω…

1. Πέφτετε στο κρεβάτι με γεμάτο στομάχι: Αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν μπορείτε να κοιμηθείτε ή έχετε ανήσυχο ύπνο. Όταν το στομάχι σας είναι γεμάτο δεν μπορείτε να χωνέψετε, όταν ξαπλώνετε. Φροντίστε να καταναλώνετε ένα snack, που να περιέχει κάτω από 200 kcal.

2. Δεν προσέχετε τι τρώτε: Εκτός από την ώρα που τρώτε, πρέπει να προσέξετε και το τι τρώτε. Αποφύγετε φαγητά που περιέχουν λίπος, ζάχαρη, γενικότερα βαριά φαγητά που δύσκολα μπορείτε να χωνέψετε.

3.Πηγαίνετε στο κρεβάτι σας πεινασμένοι: Για την ακρίβεια προτιμήστε ένα snack με 150kcal, είναι ιδανικό για τις βραδινές ώρες.Οι καύσεις που θα γίνουν το βράδυ θα κάψουν την μυική σας μάζα και όχι το λίπος σας.
4. Είστε όλη την ημέρα νηστικοί και τρώτε το βράδυ: Είναι ίσως η χειρότερη επιλ��γή που κάνετε. Είναι λογικό όταν δεν έχετε φάει όλη την ημέρα, το βράδυ που χαλαρώνετε στο χώρο σας να πεινάτε και να ενδίδετε σε διάφορες λιχουδιές. Αυτή όμως είναι η συνταγή της καταστροφής. Αναγκαστικά θα φάτε αρκετά, θα γεμίσει το στομάχι σας και δεν θα μπορέσετε να χωνέψετε ό,τι έχετε καταναλώσει.