​Νιώθετε πίεση, άγχος, στρες; Όλα αυτά τα συναισθήματα είναι απόρροια της δουλειάς και του σκληρού ωραρίου. Τι μπορείτε να κάνετε εσείς για να χαλαρώσετε;

Υπάρχουν 5 μυστικά που θα σας βοηθήσουν να ηρεμείτε όταν βρίσκεστε στο χώρο εργασίας σας. Ρίξτε μια ματιά παρακάτω…

#1 Αρώματα: Βάλε ένα μπουκαλάκι αιθέριο έλαιο λεβάντας στο συρτάρι σου και θα μας θυμηθείς! Η μυρωδιά της λεβάντας ανακουφίζει από συμπτώματα που συνδέονται με το στρες, όπως οι πονοκέφαλοι, το άγχος και η κούραση.

#2 Κάνε ένα διάλλειμα: Πάρε 10 λεπτά διάλειμμα και βγες έξω να περπατήσεις! Ξεκόλλα από το γραφείο και τον υπολογιστή και πήγαινε μέχρι το περίπτερο να πάρεις λίγο αέρα και να ανασυντάξεις τις σκέψεις σου.

#3 Fruit Smoothies: Πριν φύγεις το πρωί από το σπίτι πάρε μαζί σου 2-3 φρούτα (μήλο, μπανάνα, φράουλες, πορτοκάλι), ρίξε τα στο μπλέντερ και απόλαυσε έναν θρεπτικό και αναζωογονητικό χυμό κάθε στιγμή της ημέρας.

#4 Break από το πληκτρολόγιο: Για να αποφύγεις τα προβλήματα από την πολύωρη πληκτρολόγηση, φρόντισε να κάνεις ένα διάλειμμα ανά 15 λεπτά. Εκμεταλλέψου το για να κάνεις ένα ανακουφιστικό μασάζ στις παλάμες σου, απλώνοντας αρκετή ποσότητα ενυδατικής κρέμας χεριών και πιέζοντας με τον αντίχειρα τα σημεία που είναι πιο ευαίσθητα στο εσωτερικό της παλάμης και του καρπού σου.

#5 Flower Lovers: Βάλε ένα βάζο με λουλούδια στο γραφείο σου για να δώσεις μια χαρούμενη και ζωντανή πινελιά στο μουντό περιβάλλον της δουλειάς.