​Η πίεση, το τρέξιμο με τις δουλειές και τις υποχρεώσεις και οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, προκαλούν στρες και άγχος που δύσκολα καταπολεμούνται. Υπάρχουν ωστόσο ορισμένες τροφές που το καταπολεμούν. Αυτές είναι:

Ζυμαρικά: Τα ζυμαρικά και γενικότερα οι υδατάνθρακες (πατάτες, δημητριακά κ. α.) βοηθούν στη σύνθεση σεροτονίνης, της ορμόνης που ελέγχει την διάθεση. Οι τροφές αυτές είναι πλούσιες σε σύνθετους υδατάνθρακες οι οποίοι βοηθούν να διατηρείται το σάκχαρο του αίματος σταθερό και εμποδίζουν τις αυξομειώσεις στα επίπεδα ενέργειας. Το αποτέλεσμα είναι όταν τρώτε τα ζυμαρικά σας να νιώθετε χαρούμενοι και πλήρεις.

Μυρωδικά: Τα μυρωδικά στο φαγητό όσο περίεργο κι αν ακούγεται μπορούν να σας βοηθήσουν να διώξετε από πάνω σας τη μελαγχολία και το στρες. Ο βασιλικός, η δάφνη, η ρίγανη, το δεντρολίβανο, ο δυόσμος με την έντονη μυρωδιά τους μπορούν να σας ηρεμήσουν και να σας ταξιδέψουν.

Σοκολάτα: Τη σοκολάτα την έχουμε συνδέσει στο μυαλό μας με πειρασμό που μαζί με τη γλυκιά γεύση μάς αφήνει και γλυκές ...θερμίδες. Ένα μικρό όμως κομμάτι σοκολάτα μπορεί να μας δώσει ευφορία. Η σοκολάτα υγείας περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες και τρυπτοφάνη που μεταβολίζεται σε σεροτονίνη (ορμόνη που ελέγχει την διάθεση) καθώς επίσης και ποσότητες σεληνίου και μαγνησίου που βοηθούν στην ψυχική εφορία.

Snack για χαλάρωση: Οι ξηροί καρποί, που περιλαμβάνονται σε όλα τα προγράμματα υγιεινής διατροφής ως snack, βοηθούν τον οργανισμό να χαλαρώσει. Είναι πλούσιοι σε μαγνήσιο, το οποίο ηρεμεί το νευρικό σύστημα καθώς εμποδίζει την είσοδο διεγερτικών ερεθισμάτων στον εγκέφαλο. Να προτιμάτε τους ξηρούς καρπούς χωρίς αλάτι, προκειμένου να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες

Ζάχαρη για ενέργεια: Η ζάχαρη είναι μια παρεξηγημένη τροφή καθώς πολλοί την συνδέουν με την αύξηση του βάρους. Όμως η ζάχαρη με μέτρο, μπορεί όπως φαίνεται να μειώσει το στρες, να δώσει ενέργεια και περισσότερη συγκέντρωση.