​Πολύ συχνό φαινόμενο είναι ξαφνικά, μετά το μεσημεριανό μας γεύμα ή μετά τον απογευματινό μας ύπνο να μας πιάνουν έντονες λιγούρες. Το ερώτημα είναι τι κάνουμε όταν η ανάγκη μας για γλυκό γιγαντώνεται ώρα με την ώρα, τη στιγμή που ακολουθούμε μια συγκεκριμένη διατροφή ή δίαιτα; Όλες οι απαραίτητες απαντήσεις θα σας δοθούν παρακάτω..
1. Μια έξυπνη συμβουλή είναι να έχετε πάντα μαζί σας ένα πακέτο τσίχλες με μέντα ή δυόσμο. Η αίσθηση φρεσκάδας που δίνει μια τσίχλα στο στόμα, θα σας αποτρέψει από τον πειρασμό να “λερώσετε” το στόμα σας με ανθυγιεινά σνακ. Επιπλέον, το άρωμα peppermint έχει αποδειχθεί πως μειώνει την όρεξη. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και αν πλύνετε τα δόντια σας.
2. Αιθέρια έλαια ή αφέψημα ευκαλύπτου. Μην ξεχνάτε πως τα αρώματα έχουν ευεργετικές ιδιότητες. Καθαρίζουν το μυαλό από τις έννοιες και το άγχος και βοηθούν τον οργανισμό να χαλαρώσει και να ηρεμήσει. Ειδικά ο Ευκάλυπτος φαίνεται να έχει, σύμφωνα με έρευνες, εξαιρετικές ιδιότητες σε ό,τι αφορά στην μείωση της λιγούρας!
3. Επίσης, η έντονη εξάσκηση έχει αποδειχθεί πως μειώνει την όρεξη. Κάνε λοιπόν λίγο jogging ή ποδήλατο. 30 λεπτά εξάσκηση αρκούν για να λησμονήσετε μια και καλή το αίσθημα της λιγούρας.
4. Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει αποτέλεσμα και η ανάγκη σας για γλυκό παραμένει, τότε δοκιμάστε λίγη μαύρη σοκολάτα η οποία είναι θρεπτική και δεν έχει πολλές θερμίδες.