Όταν ο υδράργυρος πέφτει η ανάγκη του οργανισμού και του σώματος να ενυδατωθεί γιγαντώνεται! Στη περίπτωση αυτή, είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε νερό προκειμένου να του παρέχουμε την απαραίτητη ενυδάτωση. Οι τροφές αυτές είναι:

Φρέσκο μαρούλι : Πρόκειται για το λαχανικά που έχει 96 τοις εκατό νερό. Επίσης, είναι μια πηγή καλίου, φυλλικού οξέος, αντιοξειδωτικών και έχει μικρότερες ποσότητες των βιταμινών C και Κ. Φτιάξτε, λοιπόν, μια μεγάλη κ��ι χορταστική σαλάτα με μαρούλι για να νιώσετε ισχυροί και αναζωογονημένοι!

Καρπούζι: Είναι νόστιμο και δροσιστικό! Αλλά αποτελείται, επίσης, από περίπου 91 τοις εκατό του νερού και είναι μια πηγή βιταμινών Α και C, περιέχει λυκοπένιο, φυτικές ίνες και κάλιο. Έτσι, βασικά, είναι μια τροφή που θα σας ενυδατώσει και ταυτόχρονα θα σας προσφέρει θρεπτικά συστατικά..

Δροσιστείτε με γκρέιπφρουτ: Αυτό το τροπικό φρούτο περιέχει περίπου 90 τοις εκατό νερό. Το γκρέιπφρουτ είναι επίσης χαμηλό σε θερμίδες και μια καλή πηγή φυτοθρεπτικών συστατικών και βιταμίνης C. Οι ροζ και κόκκινες ποικιλίες, παρέχουν βιταμίνη Α και λυκοπένιο. Δοκιμάστε το κρύο για να έχετε ένα αναζωογονητικό και ενυδατικό πρωινό.

Το μπρόκολο: Μπορεί να μην είναι η προφανής επιλογή, αλλά αυτό το λαχανικό περιέχει περίπου 89 τοις εκατό νερό. Επιπλέον, περιλαμβάνει βιταμίνη C, ασβέστιο, φυτικές ίνες, σίδηρο και βήτα καροτίνη (η οποία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α από το σώμα). Δοκιμάστε το μαζί με γιαούρτι και μουστάρδα, θα έχετε μια πικάντικη απόλαυση.

Γάλα και γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά: Τα γαλακτοκομικά προϊόντα προσφέρουν πρωτεΐνη, φώσφορο, κάλιο και βιταμίνες Α και D στη διατροφή σας, αλλά είναι και μια πηγή νερού! Το γάλα και το γιαούρτι αποτελούνται από 89 τοις εκατό και 85 τοις εκατό του νερό, αντίστοιχα. Άρα, σας προτείνουμε να καταναλώνετε τρεις μερίδες γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά καθημερινά!