Φθινοπώριασε λοιπόν, και εσύ το κατάλαβες όχι μόνο από την ψύχρα και από το ζακετάκι που σου έχει γίνει απαραίτητο αλλά και από τις τούφες των μαλλιών που σου μένουν στα χέρια όταν χτενίζεσαι, ή όταν λούζεσαι, αλλά και από τις δεκάδες τρίχες σου που βρίσκεις σε όλο το σπίτι. Έχεις αρχίσει να ανησυχείς; Ένας από τους βασικούς τρόπους αντιμετώπισης είναι να προσθέσεις ορισμένες βιταμίνες στη διατροφή σου!

Έχεις αρχίσει να ανησυχείς; Ένας από τους βασικούς τρόπους αντιμετώπισης είναι να προσθέσεις ορισμένες βιταμίνες στη διατροφή σου για μαλλιά... γερά!


Βιταμίνη C: Ιδιαίτερα σημαντική βιταμίνη για την υγεία της τρίχας αφού η βάση του ιστού του τριχοθυλακίου (εδώ όπου δημιουργείται αλλά και αναπλάθεται η τρίχα) είναι το κολλαγόνο, και η βιταμίνη C είναι αυτή που συντελεί στη δημιουργία του. Επιπλέον η βιταμίνη C ως εξαιρετικό αντιοξειδωτικό, προλαμβάνει τη γήρανση των μαλλιών και βοηθάει στο σχηματισμό του κολλαγόνου. Τα φρούτα και τα λαχανικά, κυρίως φράουλες, τα εσπεριδοειδή, τα ακτινίδια, τα κεράσια, τα μούρα, το πεπόνι, οι ντομάτες, το λάχανο και οι πιπεριές θα κάνουν θαύματα στα μαλλιά σου.

Βιταμίνη Ε: Έχει αντιοξειδωτική δράση και είναι απαραίτητη για τη μη πρόωρη γήρανση των κυττάρων. Είναι βιταμίνη που βοηθάει τα μαλλιά να είναι γερά και υγιή. Καλές πηγές βιταμίνης Ε είναι το ελαιόλαδο, το σιτάρι και οι ξηροί καρποί.

Βιταμίνη Α: Συντελεί στην υγεία όλων των κυττάρων του τριχωτού της κεφαλής αλλά και της ρίζας της τρίχας (του επιθήλιου δηλαδή). Έλλειψη βιταμίνης Α μπορεί να καταστήσει τα μαλλιά πιο ξηρά, θαμπά και εύθραυστα και τελικά να οδηγήσει σε τριχόπτωση. Καλές πηγές βιταμίνης Α είναι όλα τα γαλακτοκομικά, τα ψάρια, τα αβγά ψαριών, τα έλαια ψαριών (μουρουνέλαιο), το βούτυρο, και το συκώτι.