Gunnar Peterson: αυτές οι δύο λέξεις συμπυκνώνουν το μυστικό των κοιλιακών της Jennifer Lopez, με την Λατίνα σταρ να είναι μία μόνο από τους celebrities που επιλέγουν το πρόγραμμα γυμναστικής του!

Ο Peterson είναι από τους πιο γνωστούς trainers διασήμων και θεωρείται expert στις ασκήσεις ενδυνάμωσης και ένας από τους καλύτερους γυμναστές στον κόσμο.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα συνδυασμό ασκήσεων ενδυνάμωσης με βάρη και αεροβική για όλο το σώμα, αλλά και συγκεκριμένα σημεία με στόχο την ενδυνάμωση του κορμού. Οι προπονητικές αρχές του προγράμματός του συστήνουν την ποικιλία σε κάθε άσκηση αλλά και τη συστηματική εκγύμναση. Πιστεύει ακράδαντα στη χρήση νέων τεχνικών και εργαλείων, όπως οι ιατρικές μπάλες, τα βαράκια, τα λάστιχα αντίστασης ακόμα και οι τοίχοι αναρρίχησης Guidelines.

Το εβδομαδιαίο πλάνο του Peterson περιλαμβάνει 6 μέρες έντονης άσκησης και μία μέρα πλήρους ανάπαυσης:

- Την 1η και 3η ημέρα κάνεις 45 λεπτά circuit training και 30 λεπτά αερόβια, όπως περπάτημα ή ελλειπτικό.
- Την και 4η ημέρα κάνεις 60 λεπτά αερόβιας και 50 λεπτά ενδυνάμωση.
- Την 5η ημέρα 25 λεπτά ασκήσεις ενδυνάμωσης και άλλα 25 έντονη αερόβια.
- Την 6η ημέρα κάνεις 60 λεπτά μέτριας αερόβιας δραστηριότητας.


Δες στο βίντεο τoν Gunnar Peterson να δείχνει ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης!


​​