Επιμέλεια: Βαγγέλης Θεοδώρου

Αν ο καναπές είναι το αγαπημένο σου μέρος, δεν είναι ανάγκη να ξεκουβαλήσεις για να γυμναστείς: το star.gr σου παρουσιάζει απλές ασκήσεις για να «χτίσεις» κορμί… στον καναπέ σου!

Κοιλιακοί

Αν η κοιλίτσα είναι φουσκωμένη ή απλά θες να τονώσεις την γράμμωσή σου, ο καναπές είναι το εργαλείο γυμναστικής που ψάχνεις!

Άσκηση 1: Πάρε την κλασσική στάση για κοιλιακούς με τα γόνατα λυγισμένα, βάλε τα χέρια πίσω από το κεφάλι και ξεκόλλησε τους ώμους από τα αναπαυτικά σου μαξιλάρια.

Άσκηση 2: ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα, βάλε τα χέρια πίσω από το κεφάλι και λύγισε τα γόνατα 45 μοίρες: άγγιξε με τον αριστερό σου ώμο το δεξί σου γόνατο και με το δεξί σου ώμο το αριστερό σου γόνατο.

Άσκηση 3: έχοντας τα πόδια λυγισμένα στο πλάι, κράτα το ένα χέρι στον αυχένα και προσπάθησε να σηκωθείς στα πλάγια.

Για κάθε άσκηση χρειάζονται 3 σετ των 15.

Ραχιαίοι

Ξάπλωσε μπρούμυτα με το πρόσωπο στον καναπέ. Ανασήκωσε κάθε χέρι εναλλάξ, με το αντίθετο πόδι.

Ναι, με 3 σετ των 15 ��παναλήψεων «καθάρισες».

Μπράτσα

Κι, όμως, ο καναπές γυμνάζει και «ποντίκια»!

Βάλε τα χέρια στην άκρη του επίπλου και τα πέλματά σου στο πάτωμα, λυγίζοντας τα γόνατα σε ορθή γωνία.

Λύγισε τους αγκώνες πίσω και χαμήλωσε το σώμα σου μέχρι να κάνει ορθή γωνία: μείνε σε αυτή τη στάση για ένα μόλις δευτερόλεπτο και επανάφερε το σώμα σου στην αρχική του θέση.

Γλουτοί

Ξάπλωσε ανάσκελα, βάλε τα πέλματα στον καναπέ και, με τα γόνατά σου λυγισμένα, ανασήκωσε τους γλουτούς σου, έχοντας πάντα τους ώμους «καρφωμένους» στον καναπέ και τα χέρια κάτω από την λεκάνη σου.

Και σε αυτή την άσκηση θα χρειαστείς 3 σετ των 15.