«Μυστικά» για να τρώμε υγιεινά το καλοκαίρι, αλλά και για να ζήσουμε πολλά χρόνια, αποκάλυψε η γνωστή σεφ Ντίνα Νικολάου!

Όπως επισήμανε η επιτυχημένη σεφ, το 80% μιας υγιεινής διατροφής είναι να ακολουθήσουμε την εποχικότητα των προϊόντων και τις ανάγκες του σώματός μας.

Ελαιόλαδο, λαχανικά εποχής (π.χ. ντομάτα αντί για λάχανο), φρέσκα αρωματικά και περισσότερα φρούτα (μπορούμε να τα βάλουμε και σε σαλάτες, όπως το πεπόνι και τα νεκταρίνια) επιβάλλονται τώρα το καλοκαίρι, ενώ δεν πρέπει να παιδεύουμε τις τροφές (π.χ. με υπερβολικά τηγανίσματα και άσκοπα τσιγαρίσματα).

Μάλιστα, η Ντίνα Νικολάου ανάφερε ως παράδειγμα τον μουσακά: αντί να τηγανίσουμε τις μελιτζάνες, τις ψήνουμε με ελάχιστο ελαιόλαδο στο φούρνο. Έτσι, γλιτώνουμε θερμίδες και μπορούμε να φάμε ένα από τα πλέον αγαπημένα φαγητά του καλοκαιριού, προσέχοντας την γραμμή μας!

Δείτε στο βίντεο τα tips της Ντίνας Νικολάου