Η συνηθισμένη εικόνα την ημέρα του Black Friday, όπου στις ΗΠΑ γίνονται τεράστιες εκπτώσεις, είναι οι ορδές καταναλωτών που στήνονται έξω από τα καταστήματα με αποτέλεσμα να ποδοπατούνται για να προλάβουν αυτό που θέλουν.

Όμως, φέτος φαίνεται πως πολλοί προτίμησαν τις online αγορές. Για πρώτη φορά οι καταναλωτές στις ΗΠΑ έκαναν 1,2 δισ. δολάρια αγορές από κινητά και tablet. Αυτό αποτελεί αριθμό ρεκόρ και είναι η πρώτη φορά που γίνονται σε μια μέρα αγορές 1 δισ. δολαρίων από mobile συσκευές στις ΗΠΑ.

Οι εκτιμήσεις έρχονται από την Adobe, και προβλέπει ότι συνολικά οι online πωλήσεις ξεπέρασαν τα 3,34 δισ. δολάρια την ημέρα του Black Friday. Την ημέρα αυτή τα καταστήματα κάνουν τις ίδιες εκπτώσεις είτε κάνεις online αγορές είτε επισκεφθείς το ίδιο το κατάστημα.

Συνδυάζοντας τις αγορές που έγιναν την ημέρα του Black Friday online και σε φυσικά καταστήματα, οι Αμερικανοί ξόδεψαν συνολικά 5,27 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με την Adobe, τα top 5 ηλεκτρονικά προϊόντα με τις καλύτερες πωλήσεις ήταν: iPads, Samsung 4K TVs, MacBook Air, LG TVs και Microsoft Xbox.

Οι Αμερικανοί εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις mobile αγορές. Σε αυτό συμβάλλουν οι μεγαλύτερες οθόνες σε smartphones, αλλά και οι εύκολες μέθοδοι πληρωμής όπως Apple Pay, Android Pay, PayPal One Touch. Όμως την πρωτιά την έχουν με διαφορά οι Κινέζοι. Κατά τη διάρκεια του Singles Day, την μεγαλύτερη καταναλωτική ημέρα της Κίνας, οι mobile αγορές είχαν ποσοστό 80% στο Alibaba.

Πηγή: techblog.gr