Παρά το γεγονός ότι το 90% των αρχικών αγοραστών του Samsung Galaxy Note 7 αποφάσισε να προχωρήσει στην ανταλλαγή του με νέο Note 7 αντί να πάει σε άλλη συσκευή, η Samsung φαίνεται πως δεν τα πάει πολύ καλά όσον αφορά στην εμπιστοσύνη των πελατών της.

Σύμφωνα με την Branding Brand (μια από τις μεγαλύτερες mobile e-commerce πλατφόρμες) πραγματοποίησε μια έρευνα μεταξύ 1000 κατόχων Samsung smartphones για να διαπιστωθεί αν παραμένουν πιστοί στη Samsung μετά την ανάκληση του Samsung Galaxy Note 7.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μετά τις 15 Σεπτεμβρίου και έθεσε δυο ερωτήματα, το ένα ήταν αν παραμένουν πιστοί στη Samsung και το άλλο αν θα αλλάξουν brand. Tο 34% των τωρινών κατόχων Samsung συσκευών δήλωσε πως δεν θα αγοράσει άλλο smartphone με το συγκεκριμένο brand.

Από το ποσοστό που δηλώνει πιστό στο brand, το 77% δηλώνει ότι θα παραμείνει στη Samsung καθώς δεν θέλει να μπει στη διαδικασία να μάθει άλλο κινητό. Άλλοι λόγοι που κάνουν τους χρήστες να παραμείνουν στη Samsung είναι το στιλ, η δυνατότητα παραμετροποίησης, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, το κόστος και επειδή δεν τους αρέσει κάποιο άλλο brand.

Από την άλλη, η πλειοψηφία όσων λένε ότι θα φύγουν από τη Samsung (57%) λέει ότι θα πάει σε άλλο Android smartphone και άλλοι ότι θα πάνε σε iOS (34%). Tο ενδιαφέρον είναι ότι το 21% των κατόχων Samsung δηλώνει πως στο παρελθόν είχε iPhone.

O Chris Mason συνιδρυτής και CEO της Branding Brand δήλωσε πως ένας από τους λόγους που μένουν οι χρήστες πιστοί στη Samsun είναι η μπαταρία και τελικά αυτός είναι ο λόγος που χάνουν την εμπιστοσύνη τους. «Η μπαταρία ήταν και θα παραμείνει σημαντικός παράγοντας στα smartphones», δηλώνει ο ίδιος.

Πηγή: techblog.gr